25 Şubat 2009

10 Dakika.!



Christoph Janker ve Andreas Ibersberger.!


Doping kontrolüne 10 dakika gec katilan Hoffenheim takiminin iki oyuncusunun en az bir belki de iki yil futboldan men edilmesi tartisiliyor.. henüz ben bu on dakikalik gecikmenin bu denli agir karsiligini algilayabilmis degilim.. Öyle ki Hoffenheim'in puaninin ceza niyetine kesilmesi dahi söz konusu oluyor..

Bu isin bilimsel kismindan bihaberim, on dakika icerisinde doping kontrolünü etkileyecek herhangi bir durum olabilir mi ki ?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

10 dakikada gidip doping kullanmayan arkadaşınızın idrarını şeyinize saklayıp geri dönebilirsiniz..

Alper Öcal dedi ki...

Napolili Mannini de 1 yıl ceza aldı aynı sebepten.

FIFA bu konuda cok hassas. Oyuncular ise protesto ediyorlar.

Ser dedi ki...

kontrolun de negatif ciktigini belirtmek gerek.. Hoffenheim'a buyuk darbe olacak ceza ne kadar olursa olsun..

Borges dedi ki...

Sacma buluyorum ben isin acikcasi.Burada deniliyor ki takim toplantisi vardi, bu gibi kural yerine cok daha siki bir kontrol sonrasi doping testi yapilmasi daha mantikli degil midir ? Yani gerekirse makinaya soksunlar, cirilciplak iceriye alsinlar nedir ki yani ?

Ceza, doping kullanmiscasina veriliyor, ya degilse ? Ya gercekten bir takim toplantisi gibi bir durum söz konusuysa ? cok adaletsiz bir durum bana göre..

cikkoleite dedi ki...

Bildigim kadariyla kontrol yapilacagi federasyon yetkilileri tarafindan takim sorumlularina iletiliyor ona ragmen oyuncular gec katiliyorlar kontrole.Ben ceza almasalar bile artik bu durumlarda futbolcularin bu kontrolleri artik daha ciddiye alacaklarini düsünüyorum.Bir de futbolcun aldigi yasak ilac az miktarda ve vücuttan idrar yoluyla atilabilen bir ikac ise oyuncu bu 10 dakikalik zamanda bu isi halledip kontrole o sekilde katilabilir yani zaman kazanabilir kontrol öncesi bu sadece bir varsayim tabiki.