13 Eylül 2010

Ballack: En az 6 Hafta Yok.!



En sevmeyeni bile acımıştır bu adama.. Hannover maçında ilginç bir darbe sonrası sakatlandı ki en az 6 hafta diyorlar.. Yaşı zaten 33 olan futbolcunun milli kariyeri de kendiliğinden bitmiş gibi duruyor.. Bayern başkanı Ulı Hoeness ona bırak demişti.. O futbolu değil; futbol onu bırakıyor yavaş yavaş..

Ben onun milli takım sevdasını anlayabiliyorum. Uluslararası tek bir kupa alamadan kariyerini sonlandırmak istemiyor ve oynadığı onca finalin yanında alamadığı kupalara takık durumda..

Başka açıdan üzerinde dönen tartışmalardan dolayı Leverkusen'in o futbol ortamını da bozmuş durumda. Böyle büyük bir ismi alıyorsanız bence o kadar da 'büyük' klup olmalısınız.. Bayern olmadı Hamburg'a gitmesi gerekiyordu ama o ilk gözağrısını seçti.. Ne diyelim, geçmiş olsun..

Üzülmedim desem yalan olur..

P.S: Giyim, kuşam güzel..

4 yorum:

sukullaci dedi ki...

sakat haliyle arabayı kendi kullanması ilginç geldi bana. tamam ayağını pedala basamayacak kadar sakat değildir ama başka biri kullansa oda dinlense daha mantıklı değil mi?

Borges dedi ki...

Sukullaci:Benim de dikkatimi o çekti ama araba kullanacak kadar sağlıklı demek ki..

bonaventure dedi ki...

kaldı ki araba kendi kendine gidebilecek bir teknolojiye sahip gözüküyor:)

Brainfour dedi ki...

Hatta o araba Ballack'ın yerine 6 hafta oynarmış gibi duruyor...