14 Ekim 2010

Kısa Kısa..



Stuttgart teknik adamı Christian Gross'u kovdu. Olağan bir durum tabeladaki yerini düşününce.. Bir de kovma motivasyonu olarak şurayı okumalısınız.

Kovulma nedeni ise dikkat çekici.. Çünkü diyor Stuttgart yönetimi Gross bu kötü duruma bir çözüm önerisi getirmedi. Yani eğer bir şeyler sunabilmiş olsaydı belki de kalacaktı gibi bir şey.. Bu arada yerine düşünülen isimlerden birisi de Daum..



Mehmet Ekici röportajını okudum..

Alman U-21'inde oynuyor ve Hiddink onu A milli takım için aramış.. Şu an kararsızım diyor ve Almanya'da davet ederse oturup düşünecekmiş.

Mehmet bizzat Van Gaal'e gidip kiralık olarak başka bir takımda oynamayı istemiş. Van Gaal onu takımda tutmak isterken oyuncunun sonradan girip beş on dakika oynamak yerine başka bir takımda daha fazla Bundesliga tecrübesi isteğine saygı duymuş ve bu şekilde Nürnberg'e..

Ama işte bu bakın Van Bommel da sakatlandı ve bu hafta oynayabilirdi. Nürnberg'e gidişi doğru bir karar aslında lakin ben Van Gaal eğitiminden geçmiş bir Mehmet Ekici'nin çok iyi yere geleceğine inanıyorum.

En azından Hiddink bu konuda diğerlerinin çok çok önünde.. Gurbetçilerden gerekli faydayı almak için bizzat kendisi telefon açabiliyor.. önemlidir bu.!



Bayern ile Hollanda fedarasyonu yakında bir meydanda savaşacaklar.. O denli kızışıyor ortalık.. Robben meselesi taze iken aylardır sakat sakat oynuyorum diye açıklama yapan Van Bommel'i Bayern yönetimi salı günü Hollanda'nın geri göndermesini istedi.. Ne oldu ?

Göndermedi Hollanda ve sakatlandı Van Bommel.. Hoeness ateş püskürüyor.. Hollanda Fedarasyonu Bayern'i medya üzerinden yürüttüğü bu savaş nedeniyle asosyal olmakla suçluyor filan.. Lakin ilginç olan Hoeness'in tepkisiydi.. Diyor ki oyunucuya:

'Sakat sakat oynuyorsa o zaman Hollanda milli takımında oynamaması gerektiğini bilmesi gerekirdi. Van Bommel kendisine işvereninin kim olduğunu sorması gerekir..'

Van Bommel'in patronu gerçekte kimdir ? Bu klup-milli takım davası ilerleyen zaman içerisinde diğer ülkelerde de artacaktır..



Bu oyuncuyu tanıyor musunuz ?

Mainz'in formda macar forveti Adam Szalai.. Real Madrid'in ikinci takımından getirdi onu Tuchel.. Baktım yine Finlandiya deplasmanında gol atmış ve ülkesinin üç maçta 9 puan almasında rolü büyük.. Geçen milli maçta da hattrick yapmıştı. Macaristan teknik direktörü kimdir bilmem ama bundan bağımsız bu oyuncunun gol atacağını biliyorum gibi.. Dünya Kupasında yari finale kalan takımın oyuncularının büyük kısmının Şampiyonlar Ligi finalini oynayan Bayern- İnter karması olduğu gibi.. En iyi oyuncusunun Avrupa Ligi kupasını kaldırması gibi..

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Mesut Özil'i Türkiye milli takımında oynamaya ikna etmek için Erman Toroğlu gibilerinin aracı olduğu düşünüldüğünde, Hiddink'in bizzat telefon etmesi takdire değer. Thomas Tuchel'e her Borges yazısında daha çok saygı duyuyorum. Bundesliga'da kayıpsız ilerlemesinin şifreleri daha net ortaya çıkıyor.

Ice-Man dedi ki...

Bundesliga tahminleri olacak mı acaba?

Köln-Dortmund, Mainz-Hamburg, Schalke-Stutgart gibi güzel maçlar var.Futbol ve merak uyandırma açısından.

zarkufil dedi ki...

Ice-Man: Schalke - Stuttgart banko 2 :) Alir o maci Stuttgart. Stuttgartlilarin ayri bir gicigi var o takima :) Karslruhe-Bayern ve sonra Schalke gelir nefret siralamasinda.

Borges:Gecen seferki Stuttgart yazina yorum yazmak istedim ama takimin durumu ortada, elim gitmedi :) Resmen kötüyüz. Ama 8. haftada hoca kovmak. ki bu adam gecen sezon sonuna kadar takimin basinda kaldigi süre icinde, en iyisiydi. Gross'un oldugu stuttgart ligi lider bitirdi. (ikinci yari icin) Cekirge ücüncü defa sicrar mi bilemem ama bu sene Stuttgart'ta baska eksikler var. Mantalite olarak eksiklik. Lehmann, Hleb, Hitzlsperger, Hilbert ve tabi Khedira gitti. Yerlerine gelenler tartisilir... Futbolculuklarini gectim, bu isimler takim icinde, liderlik acisindan önemli insanlardi. Simdi Cacau ayni seyi yapmaya calisiyor ama olmuyor, olmaz da. Bir de giderek Türk takimlarina benziyor Stuttgart. Her sezon 2 Teknik direktör. Sezon basinda baslayan sezonu biteremiyor... Sen daha iyi bilirsin Borges, Almanlar bu kadar mi etkilendi Türklerden? :)
Blogum olsa uzun uzun Stuttgart ve kulüp hakkinda yazmak isterdim ama yok :) yine de umutluyum ama ben takimdan :)

Borges dedi ki...

Ice Man: Olacak..

Zarkufil: Linklenen Stuttgart algoritmasini okumani tavsiye..

zarkufil dedi ki...

Borges: okumustum onu zaten, yorumda en basta belirttim. Güzel yazi. Geyikti benim bu yorumdaki sorum, durum. O yüzden Türkler bu kadar mi etkiledi diye sordum... Sürekli gurbetciler konusulunca etkisinde kaldim ben de herhalde.

Osman dedi ki...

gross türkiye'de is yapar...