31 Aralık 2010

Mutlu Yıllar.!



2011.. Şaka gibi.!


Eskisi gibi değil, farkındayım. Olması da çok zor. Hayat bu.. 25-26 yaşlar başkadır 30 ve sonrası çok başka. Ve sen, o henüz 22 ya da 42 iken tüm bunları çok başka görürsün ama önemi yok aslında.. 4-5 yıl önce yazdıklarıma bakınca bazen gülüyorum ve bazen de 'ne kadar saçma' diyorum ve dahası dört beş yıl sonra saçma bulacağım kimi yazıları kaleme almaya devam ediyorum hala.. Öyle oturtacağınız ve elinizde tutup bir ömür seveceğiniz doğru yok maalasef ve haliyle amaç aslında bilgilendirmeden öte ortak algı yaratımı ve paylaşım.. Aynı derecede saçmalayabildiğim insanları bir blogun çevresine toplayıp hep beraber eğlenmek aslında..

2500'ün üzerinede post, onlarca müzik, yüzlerce resim, yorum..

Ben çok keyif aldım ve umarım burada geçirdiğiniz vakit size de keyifli gelmiştir.

Hepinize mutlu yıllar.!

5 yorum:

fkerim dedi ki...

mutlu yıllar. ellerine sağlık abi :)

yfergin dedi ki...

bu blogu okurken o kadar keyif alıyorum ki yeni postu sabırsızlıkla bekliyorum.mutlu,huzurlu ve güzel bir yıl dileğiyle..

sago dedi ki...

mutlu yıllar borges

SuMMaNuS dedi ki...

Güzel yazıların için çok teşekkürler Borges. Ben de bu blogu okumaktan keyif alanlardanım.

Kamil Güğüm dedi ki...

Mutlu yıllar Borges, mutlu yıllar blog takipçileri.

Sadece futbol değil, kendime dair büyük benzeşimler kurduğum, karalamalar kategorisindeki yazıların gibi hayata dair yazılarını da ilgiyle okuyorum. Yaklaşık 8-10 yazını facebook vs üzerinden paylaştım.

Yeni yılda da bu sıklıkta, bu enerjiyle yazabilme imkanı bulursun umarım.

Not: Kazım transferiyle ilgili birşeyler yazmanı merakla bekliyorum.