14 Ocak 2011

I was there..



Sadece zamandır gün geçtikçe gücünü ikiye katlayan demiş düşünengillerden bir tanesi. Daha dün sevgili Flying Dutchman'ın blogunda bu konserin heyecanını yaşar iken bugün konser tarihi ile bugün arasında iki koca yıl var.. Şu görüntüleri görünce biraz bocaladım, böyle özleyecek kadar uzağa ne zaman gitti ki ? İnanılmaz geliyor bana tüm bu akışın bu denli sessiz ve hızlı bir şekilde ilerlemesi.

Ben hep Prag ve Paris ikilisine takık vaziyette yaşadım Ankara'da ve Ankara'lı bir insan ile Almanyada iletişime geçtim yüzünü dahi görmeden. O bu sefer bırakın yüzünü ismini dahi bilmediğim arkadaşlarıyla Ankara'dan ben buradan yola koyulup çocukluğumun başkenti Prag'a geçiş yaptık. Belki de o güzel konser anına haksızlık etmek gibi olmasın ama tüm bu maceranın en keyifli yanı o başlangıç noktasından Prag'a kadar olan süredir.

Sonrası sonraya..

1 yorum:

Thermo Rheumon dedi ki...

Yaprak döküyor bir yanımız,
bir yanımız bahar bahçe..