14 Şubat 2011

Yapma Skibbe.!



Skibbe Türkiye macerası sonrası değişti. Genelde ben bunu olumlu anlamda dile getirirdim hep. Teknik adam karakteri deyim yerindeyse agresifleşti. Bugün biraz başka..

Şu an takımının çok ciddi bir skor üretme problemi var. Frankfurt'u seyrederseniz eğer Bayern gibi sahaya yerleşimi bir yana dominant bir futbol karakteri olduğunu görürsünüz ve fakat pozisyon üretimi olağan olsa da gol atamıyorlar..

Bırakın takımın ve ligin ilk devresinin en golcü oyuncusu Gekas'ı üzerine Halil'i de ekleseniz bir Amanitidis etmez forvet değerlendirmesi içerisinde ama Skibbe'nin Frankfurt'a geldiği günden bu yana bu oyuncu ile arası iyi olmadı hiç. Daha gelir gelmez kaptanlığı bu oyuncudan aldı v.s.

Gol atamadığı gibi saha içerisinde olumlu yaptığı eylemler de parmakla sayılacak Halil her maç ilkonbir başlar iken uzun süre sakatlığı sonrası Amanitidis bir türlü formayı alamadı Alman hocanın elinden ve sonunda bence "haklı" olarak isyan bayrağını açtı. Hocasını basın önünde eleştirdi ve Skibbe de kapıya koydu.. Haftalar öncesi de ikisi atışmıştı ve bu da bardağı taşıran son damla oldu..

Oyuncuyu oynatmayarak cezalandırma girişimine ezelden beri karşıyım ben. Performans olarak yeterli olduğu sürece oyuncuya bu şekilde cezayı kim verirse versin hoş bakmıyorum. Mancini ya da Ferguson gibi olacaksınız derim bu konuda. Gerekirse birbirinizi yiyin ama performansa ve takıma ceza kesmeyin. Ne Kalli'nin Lincoln cezası ne Hagi'nin Misimovic tavrı ne de Skibbe'nin Amantidis'i kendisini eleştirdiği için kadro dışı bırakmasını anlamadım.. Hatta Wolfsburg'un penaltı konusunda hata yapsa da para cezasını indirip oynamama cezası vermesini de anlamlı bulmadım..

Diego Tribünde ve Wolfsburg yenildi.. Amanitidis tribünde ve Frankfurt yenildi.. Lincoln ceza aldı Galatasaray ve Bülent neler yaşadı.. Van Gaal ise Ribery ile Robben ile didişir durur ama formayı da verir.. Vermezse de bunun nedeni yeteri kadar iyi olmadığı içindir daha çok.. Öncesinde italyadaki demeçleri nedeniyle Toni'ye ceza verdiği zaman bu daha çok yönetimin baskısı nedeniyle oldu diye de görüş belirtmiştir filan..

Yapma Skibbe.. Şu ortamda ne Fenin ne Gekas seni kurtarır; Amanitidis bir yılı aşkın sakat idi ve fakat performans sorunu yoksa yirmi tane Halil edecek bu oyuncu oynamalıdır..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Daima Leverkusen'in antrenorleri degissede oynadiklari futbolun degismediginden bahsedersin hatta leverkusen'i Almanya'nin Barcelona'si da ilan ettigini hatirliyorum, sence Skibbe'nin bu tur futbol karakteri oturmus takimlarin basinda daha basarili olmasi bir rastlanti mi?

Bana gore Galatasaray'in da Skibbe'den onceki son 10 yilda bir futbol karakteri vardi fakat o miras Skibbe'den sonra sona erdi hatta yonetim tarafindan el birligiyle erdirtildi..

Borges dedi ki...

asvalttaiçenler: Skibbe dönemi biraz da Galatasaray'ın farklı transfer politikasına el ettığı dönemin başlangıcıdır. Lincoln Kewell Arda Baros ile eski pres futbolunu ne kadar oynayabilirsin ki ?