27 Ekim 2011

Durmuyor, sürekli atıyor efendim!



Sezon öncesi resmen yalvardım, bu adamı alın diye. Yaşına filan bakmayın, yeteneği ve karakteri muazzam bir yıldızdır Miroslav Klose dedik ama dinletemedik ya da o milli takımda oynamak için Lazio'yu seçti, bilemiyoruz. Terim hem Klose hem de Diego'da daha fazla ısrar etmeliydi. Melo'yu izlemeye bayılıyorum, Ujfalusi tartışmasız en iyi transfer diyorum ama bir heyecan eksikliği de çekiyorum Riera hayal kırıklığı sonrası. Klose-Cisse gibi Elmander-Klose müthiş olurdu.. Ne bileyim Podolski ya da en iyisi Drogba..

Takımın yüzde doksanı değişti. 8 transfer neredeyse direkt oynuyor. Hakan Balta,Stoper(servet, G:Zan) ve Sabri hariç takımın tamamı yeni.. Kazım dahi altı ay önce geldi ama bir heyecan yaratacak futbolcu eksikliği söz konusu. Biraz olsun Engin ile onu gidermeye çalışıyoruz ama eksik..

Lig Tv Ünal Aysal'a heyecan duyduğunuz bir futbolcu var m diye sorduğunda yok dedi, ben de düşündüm ben de bulamadım. Top kimin ayağına geldiğinde heyecanlanıyoruz? Bu ciddi bir eksiklik..



Klose'ye gelirsek çok iyi başladı İtalya macerasına ki şaşırmadım hiç. Tekmeye kafa uzatır, idmanlarda öyle bir çalışır ki geçmişinden bağımsız bu çalışkanlığı nedeniyle onu kadroya alırsınız. Sandığınzıdan daha teknik daha hırslıdır Klose.. Üstelik sadece karakteri nedeniyle dahi bir takımı farklılaştırabilirdi.. Geçmiş olsun zira o şu an için İtalya'nın kahramanı olmuş durumda. Sürekli atıyor efendim, durduramıyoruz haberleri geliyor diğer yakadan..

4 yorum:

delorean dedi ki...

Ben de özellikle takipteyim.Boş geçmiyor. Gerçekten de tekniği herkes tarafından bilinenin üstündedir.Çoğu kişi farkında değildir.Türkiye'ye geleceğini ben tahmin etmiyordum zaten.Klose'yi kaçıran tek bir takım varsa o da Dortmund'dur :)

Borges dedi ki...

Delorean: O soru burada çok soruldu ve Dortmund'u delirttiler sonunda ki haklıydı herkes.

Watzke de diyor ki bizim bir felsefemiz var. Her sene yeni baştan yapamayız. Genç oyunculara yöneldik ve bunların hepsini elimizde tutacak güçteyiz. Bunlarla kazanacağız başarıyı..

bilmiyorum ama Klose olsaydı Dortmund bugün en azından şampiyonlar liginde çok baişka yerdeydi.

delorean dedi ki...

Kesinlikle Şampiyonlar ligi böyle olmazdı.Kötü oynamadı Dortmund çünkü Avrupa'da.Tipik gol atamama sorunu ortaya çıktı yine. Watzke oyuncuları elinde tutabileceğine güveniyorsa sorun yok.Kontratlar da uzun süreli yapıldı.Bu da avantaj. Hummels,Götze,Subotic bu takımda en az 3 yıl daha oynamalı.Ben Münih'e gideceklerini de düşünmüyorum.Nuri'ye yapılan teklif benzeri teklifleri kabul ederler ancak.Özellikle Hummels önümüzdeki 10 yılın en iyi defansı olmaya adaydır.Hayranlıkla izliyorum her maçta.

M.Cagdas dedi ki...

Yalniz Unal Aysal'in neden boyle bir aciklama yapma ihtiyaci hissettigini anlamadim acikcasi. Ne bileyim ben takimda oynayan ust duzey oyunculardan biri olsam (Selcuk gibi) baya moralim bozulurdu herhalde.

Yalniz bu haberi ntvspor'da okudugumda baslik "beni heyecanlandiran futbolcu yok" iken yazinin kendisinde "takimda ayagina topu aldiginda sut cekebilecek biri yok" manasinda soyledigi anlasiliyordu. Yine bana medyanin haberi carpitarak GS'yi katakulliye getirme cabasi gibi geldi. Neyse, belki fazla paranoyak oldum :)