24 Kasım 2011

Saçlarını yol getir..

3 yorum:

pecuchet dedi ki...

evet calar gibi yapmıyor ama sahne tam olarak bir performans değil. bi kere şarkının soylendiği kısım sesli cekim olmadığı icin, oynarken detone olsa da kotü soylese de soylemiş, dublajda ses bandı eklenmiştir. ayrıca sazı caldıgı sahnelerde de lise de halk eğitim'de saz kursu almış gibi calıyor. orada da bazı yakın planlar dışında (keza yine videoda cıkan sesle alakası yok) pek düzgün ve bu kadar "catchy" caldığını düşünmüyorum. blogu daimi takip eden bi sinema oğrencisi olarak bilgilendirmek istedim.

Borges dedi ki...

pecuchet: Yorumu sildim zira işin bu tarafından bakmamıştım ben.

"ayrıca sazı caldıgı sahnelerde de lise de halk eğitim'de saz kursu almış gibi calıyo"

Biliyorum az çok ama bu da yeter. Elektroyu kolunla kavramaya çalışan, saza dokunmasını bilmeyen adamları gördük. Oysa burada olduğu gibi kısa bir eğitim ile bu iş giderilebilir..

Ses onun sesi. Şive onun, söyleyiş biçimi de.. Seslendirilmiştir, düzeltilmiştir bunlar ben bilmem, sen bilirsin:)

Sağolasın bilgilendirme için

Övünç Şentürk dedi ki...

gerçekten ciddi emek veriyor adam.3 dakikalık bu sahne için 1 hafta saz çalmış.

takdirimi kazandı.ingilizce ve ingilizce aksanı üzerine çalışırsa yolu açık bu adamın.

evrimin kanıtı gibi resmen.