10 Temmuz 2012

2009-Prag!



İlk defa gördüğüm beş insanla -Fotoğrafı çeken Divina ile sözlükte çok uzun zamandır muhabbet etsek de onu da ilk defa burada gördüm- Radiohead konseri için Prag'da bir araya geldik. Şehrin biraz dışında bir Villa tuttup altımız da içine sığıştık.. Güzel terası vardı, kahve içer, birbirimizi tanımamanın verdiği özgürlükte dans ederdik..

Bir hafta boyunca babamın yanında şurasının parasını çıkarmak için çalıştım ve Pazar gecesi yola çıkasıya kadar pizza dağıttım ve sonra 250 km ötemde olan Prag'a gaza bastık..

Mevzu şu ki herkesin derdi en azından başlarda konser olsa da aradan geçen üç yılın ardından akılda kalan daha çok bu birbirlerinden farklı altı karakterin bir arada geçirdiği bir hafta oldu. Sabahları topluca çıkar, gidilecek yerler üzerinde tartışır, çeşitli yerler görülüp edildikten sonra ikinci evimiz olan meydana bağdaşı kurar, biraların çeşitliliğinde kafamız da gönlümüz de bihoş olurdu.

Hayat en azından kısa bir süreliğine bize güzeldi.

A.C'ye çok güldüm. Espri yeteneği olan nadir insanlardandı. Divina en yakınım olduğu için kardeşim gibiydi, Viyana'ya gidip geldik arada. Kiminin hikayesine üzüldüm, kiminin basit bir H&M gördüğünde verdiği tepkiye şaşırdım kiminle ise sabahlara kadar içtim.

Kelimeleri saklamadan konuşabilme özgürlüğümü hatırladığım gibi bugünlerde hızlı bir şekilde silmeye çabaladığım alamancılaşmış kısmımı daha iyi bir şekilde fark ettim.

Güzel insanlardı.. Kimileri evlendi kimileri de hazırlığı içerisinde.. Bazen Divina ile bir daha olur mu diyoruz olmayacağını çok iyi bilmemize rağmen..

Konser işin kremasıydı demek biraz haksızlık olur zira muazzamdı..


Hiç yorum yok: