27 Ağustos 2012

Anadolu Kuartet - Destmala Min



Eskisi kadar boş vaktim olmuyor. Bundan sonra da olması çok kolay değil. Milliyet Taktik, Hayatım Futbol, Misli.Com ve en son gelen Skorer projesi ile beraber izlediğim maçları da düşündüğünüzde neredeyse yok gibi bir şey. Bu yüzden BirGün'de yazmayı da bıraktım. Blogda her şeye rağmen yazmaya devam edecek olsam da bunun futbol kısmı eskiden olduğu kadar büyük bir yer kaplamayacak..

Bazen üç ayda bir bazen günde beş kez yazdığım günlüğüm olarak yaşamaya devam eder diye umuyorum ben. Keyifli ve bazen yalnızlığımı da gideriyor. Üstelik yazılar bunun gibi, ne başı var ne sonu ne de ortası ne de bir amacı.. Keyifli dedim ya..

1 yorum:

tuncaycanpolat dedi ki...

Sal kendini müziğin derinliğine gitsin .Güzel bir çalışma paylaşımın için teşekkürler.