13 Mart 2013

Çeyrek Final!


3 yorum:

erwim dedi ki...

Çeyrek final tercihim sırasıyla: PSG, Porto/Malaga, Juventus, Dortmund, Real Madrid, Bayern Münih, Barcelona...

Celal Abbas dedi ki...

İlk yarı muhteşemdi galatasaray. Ben maç öncesi GS nin böyle defansı öne çıkartıp alanı daraltıp güvenle önde oynayacağına inanmadığımdan Her dizilişde Schalkeyi şanslı görüyordum hatta fark yeriz diyordum. Ama Terim ve tüm takım önde öyle bir dar alan oyunu oynadılarki.

Maçın hemen başında belirtti galatasaray benim dahi eleyeceğine inanmadığım takımımız böyle oynarsak schalkeyi eleriz mesajını verdi bizlere.

Maç sonunda TRTde selçuk derli ile hakemmiş maçta yapılan hatalarmış konuşuluyordu. dinlemedim bile. Çünkü o anlar o galibiyetin keyfinin yaşanması gereken anlardı. bardağın boş tarafına bakan proogramların zamanı değildi. onları 2 gün sonra yapın.

Galatasaray ile ilk yarıdaki o muhteşem oyunu ile gurur duydum. Hala şalkeliler anlamamışlardır neden yenildiklerini belkide.

erdemklycioglu dedi ki...

maçın analizi de gelirse tadından yenmez