27 Kasım 2007

2 yorum:

Anil GmbH. dedi ki...

Sevgili Borges bu iki cocuk ölene degin, orada belki hep ayni yerde degilde, bi sokak asagidaki cöpün etrafinda yada bir yukarisindakinde tabii bir mucize olmassa(ki olmaz) olacaklar. Insanlarin dogduklari andan itibaren nasil öleceklerini kestirmek ne yazik ki cok zor olmuyor vede ne yazik ki kolay kolay yanilinmiyor. Hani biyerde duymustum simdi seninle paylasmak isterim bi adam vardi dindar sikinti icinde; soruyor "Tanrim neden beni terkettin?" hatirladinmi
kim? Tanri onu bile terkettikden sonra bizi (bizi demeyim benim fazla isim bu aralar kendisine fazla düsmüyor ama) bu insanlari hatirlarmi dersin? Aslinda bu insanlar heryerde hadi burda görmüyorduk soktun fotografi gözümüze hatirladik ama memlekette hakikatten heryerde.Görüyoruz bu sanssiz dogan insanlari "vah vah" diyoruz unutuyoruz alisiyoruz görmezden geliyoruz sonra sistemle bir olup para edecegini bilsek o kücük kizin ayagindaki terligide almak icin mücadeleye devam ediyoruz sonrada biz kendimize insan diyoruz...

Borges dedi ki...

:)

Aslinda sistem elestirisi adina ya da "Bakin aciyin bunlara" diye koymadim bu fotoyu. gercekligi, iki kardes olmasi muhtemel insan arasindaki iliski, ve elbette biraz da olsun baska dünyalarin varliginin hatirlatilmasi.. Lakin acimak yok, toplamda kimin huzurlu ,güzel bir hayat yasadigi her zaman yasantilara bakilarak belirlenemez. Benim cocuklugum bu sekilde, fotodakiler gibi gecti, buna benzer resimlerim var. velakin simdi cok mu daha iyiyim ? Bilinmez..