25 Nisan 2009

Benzetmisler Abi..!



Arkadas ise en iyisinden baslamali.. Aslinda Ibra'nin daha iyi bir fotosunu bulsalar kesinlikle ayiredilemeyecek ölcüde benzerlik olabilirdi.. Yüzücü Ian Thorpe ile benzerligi gercekten dikkat cekici. Hayir bakislari, ifadesi de benziyor.. 8,5.



Oha dedim görünce.. Yillar yili gördügümüz loddar abimizi taniyamadim. Su Karl-Theodor zu Guttenberg (Politikaci,CSU) gelse, ben loddarim dese inanirim ben.. 8,5.!




Anelka, Tupac'a benzetilmis burada. Hangisi Anelka diye sormuyorsunuz ama sagdaki oldugunu belirteyim.. Fena degil de burada bir basari cok kolay yakalanilabilir sanki.. Bir de her ikisinin de gecmisi bir baska acidan birbirlerine benzer, allah sonunu benzetmesin diyoruz..

Ronaldino, Star Wars filmindeki Jar Jar Binks'e benzetilmis.. Himm. Gözlerden yola cikilmis ve bir 6 alir benden en fazla.



Kesinlikle fena degil.. 8 veririm buna ben. Nerden baksan benziyo abii



Ribery, Tom Green'e benzetilmis. Eh iste.. 5,5.





Olmus bu. Tevez, Anthony Kiedis'e benzetilmis.. Valla oturmus cok iyi. Her ikisinin da ifadeleri, o cilgin gülüsleri.. Korku filmi karesi gibi ama oturmus, 8,5.


Aslinda Matt Damon ile cok benzemez elbette ama öyle güzel iki kare yakalanmis ki kardes saniriz.. Fena degil, 7 veririm buna.




Ayip denen bir sey var yahu.. Breitner, burada saci sakalinin kurbani olmus.. Saygisizlik olmasin efsaneye 5,5 o da dudaklarinin kivrimlarinin iyi yakalanmis olmasina..




Carlos, Dr. Evil'e.. Su iki karedeki ifade filan güzel oturmus da toplamda cok da benzer iki insan oldugunu söylemek zor. Belki Carlos'un yasliligi..(daha genc o..) olabilir.



Rene Adler, Owen Wilson'a.. Adler daha yakisikli bi kere.. Gerci Owen Wilson'u TV de gören yakinlar bu adamin aurasinin müthis oldugundan ve bu yüzden Kate Hudson gibi bir hatun ile beraberligine sasmamak gerek gibi seyler söylüyorlar da.. Owen kaleye gecsin, Adler'i diger tarafa alalim, Kate de bana kalsin, herkes mutlu olsun derim.

Dicem odur ki 7.



Bunu pek cok yerde gördüm ve her gördügümde de gülerim.. Cok iyi bir zekanin ürünüdür, o gözlükler yeter zaten.. Davids nasil kafamiza kazinmissa artik.. 8.




Javier Bardem ve Rui Costa.

Altinda söyle yaziyordu.. Iste su ikisi ve karanlikta karsilasmak istemeyeceginiz tipler.. Oysa ben her iksinin de yetenegine hayranimdir.. Cok severdim Rui Costa futbolunu ve keza Javier Bardem.. Cok da olmamis gibi.. 6



Rahmetli Marty Feldman'a benzetilmis Mesut Özil.. Resmin altinda yazan da oldukca iyiydi: Her ikisi de kariyerini hipnonist olarak devam edebileceginden bahsediliyor ki hak vermemek olmaz. Üc dakikadan fazla resme bakmamanizi tavsiye ederim.. 8.!



Kesinlikle cok iyi olmus.. 8,5.! Martin Jol ve Shrek.! Yerim dar yoksa bu ikisine dair bir kac kare daha vardi söyle güzelinden.. Yani nerden baksan birbirlerine benziyor adamlarindan bu ikisi.

14 yorum:

Zoma dedi ki...

Hayko Cepkin'e daha çok benziyor abi Mesut.

T. Egemen Gul dedi ki...

Zlatan'la Ian hakikaten cok benziyormus.. Wenger'le Principal Skinner'da benziyor ahahaha.. Adler ile Owen Wilson sadece saclar ve gozluk olarak benzemis bence. Normalde o kadar benzerlikleri yok yani..

Aahahahah. Mesut aynı, aynı.. 3'uncu lig futbolcusu saclari da gozden kacmiyor...

baha dedi ki...

Javier Bardem - Rui Costa... Abi sakaklar dahi ayni ya.

aşkın dedi ki...

Benden naçizane:

Muhtar Kent ve Avram Grant

Paolo Ferreira ve Reha Yeprem

Petr Cech ve şu ''çar çur say say say say'' veyahut ''para saçmalı Avivasa reklamındaki genç adam.
Reklamı hatırlamak için:

http://www.vidivodo.com/143363/avivasa-reklam-filmi

http://www.youtube.com/watch?v=FD01C8y7DwM

Ben de Chelsea ile kafayı bozmuşum.

dubweiser dedi ki...

bu cartoon gercek hayat benzerliklerinde benim favorlerim southpark timmy - peter crouch ve jetgiller'den george jetson'un patronu cosmo spacely - kemal unakitan benzerlikeridir.

timmy - crouch:
http://www.thespoof.com/sitepics/sport/ACFE419.JPG

cosmo spacly - kemal unakitan:
http://1.bp.blogspot.com/_7GuOaifE5s0/SN-D_38k9DI/AAAAAAAAADA/dVq0Ha_0WO8/s320/cosmo_spacely_ve_kemal_unak_tan.JPG

Borges dedi ki...

Dubweiser: Crouch-timmy hakkaten iyiymis, 9 verirdim ben ona.

Baha: Eger baska bir javier bardem resmi olsaymis hic fark olmayacakti neredeyse..

Adsız dedi ki...

Gürsel Tekin ve Javier Bardem diyorum.

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:c9e8FwOXwH4NKM:http://turksolu.com/221/foto/gursel-tekin.jpg

Ayrıca buraya da bir göz atmak istersin belki üstad:

http://chaogrey.blogspot.com/search/label/Benzemez%20Kimse%20Sana

Borges dedi ki...

Chao Grey: Cok iyiymis senin benzetmeleri nde.. juninho müthisti mesela;)

jose dedi ki...

Bende Yılmaz Morgül ve Ruud Van Nıstelrooy dıyorum:)

http://img238.imageshack.us/img238/6284/285pxruudvannistelrooy3zp9.jpg

http://h2.haberturk.com/galeriler/574/3_d_b.gif

Borges dedi ki...

Mourinho süper olmus bu:)))) Yilmaz Morgül'ün fotografi tek basina harika.. birden öyle karsima gelince yerlere yattim valla :))

Adsız dedi ki...

Teşekkürler abi.

alengir dedi ki...

O kurbağa aslında Davids'e değil Arsenal'li Diabiy'e benziyor:)

varol döken dedi ki...

ben beceremedim ama iyi resimlerini yakalayacak bir arkadaş mehmet ali alabora ile luca toni yi yan yana koysun bak neler oluyor:)

alperensaylar dedi ki...

heroes da oynayan sylar(zachary quinto) ile fabregas da çok benziyor.