14 Aralık 2009

Tunay Torun..!



Hakkinda bir sey yazacak degilim. Nasil bir oyuncu oldugunu merak eden cok güzel bir asist ve ondan daha da güzel, beceri gerektiren golü attigi Nürnberg karsilasmasinin özetlerini izlesin ki Youtube kaldirmadiysa hala duruyor orada.. Göz göre göre gelen bir türk oyuncu daha. Peki milli takim yetkilileri ne yapiyor ? Tunay zamaninda Almanyanin u18 davetini reddedip Türkiye adina U17'de oynamisti.. Hadi Mesut'u göremediniz ve degerini algilayamadan ayagina gitmem yok sunu bunu yapmam dediniz. Ama bilin ki su cocuk da kacarsa sorumlusu kesinlikle Tunay ya da babasi, kayincosu degil Türk milli takim yetkilileri olacaktir.. Simdiden söylemesi diyorum ben, baska da bir sey demiyorum.. Sadece su cocuga hakkini verdigi icin Labbadia'ya baska bakiyorum artik ben.. helal olsun.. Berg'in onun bunun oldugu yerde adaletli davraniyor..

6 yorum:

Adem dedi ki...

Kendisi Ümit Millî Oyuncumuzdur Orhan, merak etme bizim milli takimimizda oynayacaktir.Kendisiyle ilgili haftalik raporlar yaziyoruz sitede. Tunay iyidir, dedigim gibibizde oynayacaktir. Bizimkilerin maharetiyle olmasa da olacak bu. Kaynaklar Almanya'dan, saglam :)

Adem

Borges dedi ki...

Cezasahasi: Henüz U21'de oynuyor. Bu yeterli degil ve aslen savas simdi baslar ve bekleyelim derim ben. Tunay'in secimi belirgindir lakin yine de belli olmaz. Ama sen saglam diyorsan eyw:)

Erdal Güngör dedi ki...

Evet borges haklı U21 yetmiyor.FİFA'nın çıkardığı yeni ek madde bir oyuncu ancak A Milli takımının puan maçında oynadımı o ülkenin milli oyuncusu oluyor,biz mutlaka Torunu ve Ali Arslan,aynı takımda oynuyorlar,mutlaka bir grup eleme maçında A-Milli takım forması giydirmeliyiz eğer işi sağlama almak istiyorsak.

@ borges

Erdinç Sözer hocayıda unutmamak lazım,bir ricam olacak onun hakkında zamanın olursa bir kaç satır karalarsan,sen daha iyi yapıyorsun ;)

cikkoleite dedi ki...

Gecen hafta müthis bir gol atmis,mutlaka izlenmeli.Kendini cok gelistirmis Martin Jol zamani birkac macina bakmistim.Acikcasi cok begenmemistim.

Borges dedi ki...

Erdal Güngör: iyi bir hatirlatma, yazmak gerek ki bizim burdan tanidiklari da vardi aslinda.. Cok önceden yazilmaliydi belki de.. Du bakalim diyoruz..

Sefa Hasanoglu dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=v5NVZoO2TxY

Aman aman yandan yandan :D