19 Temmuz 2010

Bayern Iscisi.!

Bir asagida verdigimiz haber, Hoeness'in ailesiyle konusmasindan sonra aday olmayacagini söylemesiyle bir bakima gercekligini yitirmistir.  Bundesliga adina üzücü bir gelismedir bu ayni zamanda. Bayern harici Alman Ligi olan Bundesligayi da ucuracagini düsündük lakin onca yilin ardindan yeni yeni ailesine zaman ayiracak vakti bulmus iken bundan vazgecmedi. 

Bu fotoyu daha önce burada kullandim mi bilmiyorum ama bu Hoeness-Bayern iliskisinin bana göre en güzel özetidir. 2001 yilinin ilk antrenmanindan önce sahayi temizleyen Hoeness..

Birazdan Web-Sitesinin  oldukca güzel olan Van Gaal röportajinin  tamamini vermedigi icin almaya gidecegim nitelikli bir gazete olan Sueddeutsche Zeitung'un gecmis sayilarinin icerisinde cok uzun ve güzel bir Hoeness portresi gördüm. Hali hazirda benim bilmedigim yeni bir sey yok diye okumaya basladik ama ufak bir ayrinti takildi.

Bayern Münih Adidas iliskisini hemen herkes bilir. Cok uzun yillara dayanan bir dostuk söz konusu  ve sanirim kurucusu Adi Dassler'in oglu da(Horst Dassler) denetim kurulunda görev yapmisti..  Sirketin ilk yüzde 9'luk hisselerini yine  güzel bir rakama da satin aldilar. Bu iliski yetmislerin ortasinda Adi Dassler-Uli Hoeness dostluguna dayanir. Öncesi de vardir lakin burada pekistirilmistir diyebiliriz.

Aslinda Uli Hoeness'in varolan  yetenegini ilk kesfeden insan Adi Dassler'dir. Öyle ki sürekli görüsürler ve artik seksene merdiven dayamis Adidas'in kurucusu gelecege yön cizmek ister. Bu anlamda Hoeness'i de kiziyla evlendirme pesindedir. Bayernli futbolcunun karisiyla  ayri yasadigi alti ay boyunca ayakkabi deneme bahanesiyle sürekli Uli Hoeness'i yeni ayakkabilarin testi icin davet eder ve ne ilginctir ki her görüsmeye davetli olan tek bir insan daha vardir: Adi Dassler'in   kizi..

 Hoeness beni damadi olarak görmek istiyordu diyor.  Bir kac kucuk öpücükten ileri gitmedi iliski diye belirtiyor. Sonrasinda Neudecker'in teklifi ile Bayern'in Schwann sonrasi menajeri olur ve her sey biraz da böyle baslar..  DFL'in basina da gecmeyecegini deklare ettikten sonra böyle de bitecek bu hayat sanirim..

Hiç yorum yok: