28 Mayıs 2011

9.!



Yoktum ya uzun zaman.. Okumaya dalmışım Avrupa'da 40 golü atanlar listesine bakıyorum ve tanıdık bir isim var Müllerlerin onların bunların arasında.. Jardel. Çok sevmiştim ve hep de bu gibi adamları severim ben. Hakan Şükür bıraktığında da onun eksikliğini dolduracak bu 'tarz' oyunculara olan özlemimi dile getirmiştim. Ceza sahası içi golcülere ayrı bir hayranlığım var ama bu 'tarz' biraz başka..

Neden bu 'tarz' ?

Çünkü biz başka türlüsüne alışmamışız. Her yanıyla muhteşem olanlar zaten bizde durmuyor bir şekilde.. Tuhaf olmalı. Bir yanıyla beşinci ligde dahi oynamaz iken diğer yanıyla Milan'a Real'e golleri takır takır atacak.. Bir yandan rakip taraftarlar alay edecek iken diğer yandan beşer beşer gollerini seyredecek ki biz de coşacağız.. iddia ederim ki kulube en çok aidiyet kazandıran oyuncular bunlardır..

Nuri Şahin misal.. Bize gelmez ve bizde böyle yetenek pişse (Misal Emre) artık yirmisine basmadan çekip gider. Biz Bayern, Real değiliz ki her yanıyla kusursuz oyunculara düşkün olalım.. öyle olacak ki ne dışarıya satabileceksin ne de içeride kral olmasına karşı durabilecekler.. İşte bunlar bizim kahramanlarımız..

Bir daha gelir mi Hakan Şükür ya da Jardel ? Bekliyoruz..

1 yorum:

g7mor dedi ki...

golcü adam 8 numara giymemeli:)