23 Aralık 2011

Dede gitmiyor!



Bild gazetesi hazır buraya gelmiş iken bir de Dede ile röportaj yapmış..

-Dortmnund'u ne sıklıkla düşünüyorsunuz?

Dede: Neredeyse her gün! Unutulmaz zamanlardı. Dortmund benim hayatımın önemli ve belirleyici parçasıydı ama..

- Ama ?

Dede: Eskişehirspor'a gelişim de çok önemli. Burada da insanlar beni seviyor ve daha da önemlisi yeniden futboldan keyif almaya başladım

Neden?

Dede: Sonunda tekrardan oynamaya başladım. Devrenin 17 maçında da 90 dakika sahadaydım. Dortmund'daki son sezonumda sadece 34 dakika oynayabildim!

-Eskişehirspor bu sene büyük bir sürprizi gerçekleştirdi?

Dede: Evet! Biz üçüncüyüz(bugün dördüncü) Ben ilk devrenin en iyi oyuncusu seçildim.İki gol atıp beş tane de hazırladım bir sol bek olarak!! Bu beni fazlasıyla gururlandırıyor!

-Sonunda Michael Skibbe Hertha Berlin'e döndü. Üzgün müsünüz?

Dede: Hayır, o bu şansı hak etti. Hatta beni de almak istedi ama ben reddettim

-Neden?

Dede: Çünkü şu an inanılmaz mutluyum! Daha yeni sözleşmemi 2014 yılına kadar uzattım!Daha fazla kazanacağım. Başkanımız 37'ye kadar oynamamı istiyor ama ben o kadar uzatacağımı düşünmüyorum

-Noel'de neredesiniz?

Dede: 25'inde tekrar çalışmaya başlamamıza rağmen ben 2 Ocak'a kadar Brezilya'da kalabilirim Başkanımızın bana özel hediyesi!

2 yorum:

mind_of_floral dedi ki...

Burada mutlu olduğu her halinden belli. Taraftar ile müthiş bir ilişki kurdu ve her geçen gün taraftarın gözünde kahraman olma yolunda ilerliyor. Fazladan tatili sonuna kadar hakkettiğini düşünüyorum.

Farklı Düşünce dedi ki...

Bugün Football MAnager oynarken Dede'nin özelliklerine ve kariyerine bakmıştım.Burada da röportajıyla karşılaştım.