18 Şubat 2014

Emel Korkmaz: Katillerden hesap sorana kadar dayanacağım..





"Ölüm haktır hepimiz öleceğiz ama bu şekilde bir ölümü.. Canice.. Ara sokakta pusu kurarak.. Bunu kabullenemiyorum, bu bir kader değil."

"Bu yaratıkların yaptığı şeyler ne insanlığa sığar ne de hayvanlığa.."

"Biber gazı sıkınca benim oğlum ara sokağa kaçtı. Hiçkimse bilemezdi orada canilerin bulunacağını.."

"Oğlumu darp edenler kadar doktor da katil. Bir ağrı kesici verip göndermiş.. Kafatasında iki çatlak var, dişi sallanıyor.. Orada müşahade altına alınsaydı ben bugün burada olmazdım ve o doktor hala görev başında"

"Ali İsmail'i kaybettiğimiz gün Eşkişehir valisi açıklama yapıyor arkadaşları yapmıştır diye... Bu bizi daha çok öfkelendirdi. Bir kez olsun Eskişehir'de gerçekleşmiş bu olay için gelip geçmiş olsun demeyen Vali öldüğü gün bu açıklamayı yapıyor.. O bir baba, bırakın valiliği.. Vicdan azabı duymuyor mu ben bunu merak ediyorum"

".. Türk Polisi kahramanlık destanı yazdılar dediler.. Kahramanlık buysa..."

"Ben acıdan ziyade öfkeyi yaşıyorum. Neden biz bu acıları yaşadık.. Sadece Ali İsmail değil Ethem.. Medeni... Neden bu çocuklar öldürüldü"

"O Fadilme Ana 6 ay içerisinde dayanamadı. Öldüğünü duyunca önce ne mutlu ona evladına kavuştu dedim. Sonra ben o çocukların halini görünce pişman oldum dediğim bu laftan. O çocuklar perişandı. O Annenin ayakta kalıp destek olması gerekirdi ama maalesef.. "

"Ali İsmail huzurevine giden bir çocuktu... Ali İsmail onlara moral olsun diye gidip kitap okurdu."

1 yorum:

SinnFein dedi ki...

Face sayfamda paylastim ama sonra senin de iznini almak daha dogru olur diye dusundum.. cok guzel ozetlemissin. Izninle paylasiyorum