30 Ekim 2008

10'lar.!

11 yorum:

gnnvry dedi ki...

maradona vs.lothar matthäus

Adem dedi ki...

Borgesimiz nerde?

TOPRAKSAHA dedi ki...

Maradona için Napoli;Matthaeus içinse İnter fanatiği olmuştum çocukluğumda.Onlar gibisi gelmedi bir daha...

Borges dedi ki...

cezasahasi: Biraz rahatsizlik söz konusu. kendime gelir gelmez buralara da ugrayacagim, saolunuz efendim ilgi alaka icin..

Topraksaha: Napoli konusunda hem fikiriz.. Mattheus ise cok baska .)

Figueres dedi ki...

Alman futbolu ve futbolcularina dair sen varken bana bisey demek pek dusmez gerci ama yine de Matthaeus konusunda zmninda yazdigim uc bes satira dikkatini cekeyim dedim. nedense benim kanim isinamiyor bu adama.

http://royalstix.blogspot.com/2008/08/lothar-matthaeus.html

Borges dedi ki...

figueres: 4-5 dakikaligina maillerime bakip cikabilecek sekilde internet ile iliskim var su zamanda.. bir iki güne biraz düzeldigimde okuyabilirim ancak lakin sunu soyleyebilirim ki matheyus abimize pek kanimiz isinmamistir bizim. oyuncu olarak cok iyi olmasi baskadir karakter acisindan son derece sorunludur..

ShadoW dedi ki...

Geçmiş olsun efendim. Acil Şifalar.

Adsız dedi ki...

FENER BALiC iMi ALMIS???

Adsız dedi ki...

kanka nerdesin çok geçmiş olsun.

Borges dedi ki...

Shadow: Saolasin..

Haftasonunda tekrardan görüsmek dilegiyle..

mvanbasten dedi ki...

86 meksika final resmi diyeceğim ama rummeniggeydi kaptan o zaman sanırım. değilse de o muhteşem hatırlattı bana. ve maradonadır evet. tanıdığım, gördüğüm, bildiğim en iyi on numara.başka tanımam.