6 Şubat 2009

Babam ve Ben.!




Bu yeni bir bölümdür bu blogda.

Babam ve ben uzun zamandir Elferwette oynariz. 13 mac vardir her daim. Cumartesi oynanilan alti birinci Bundesliga, pazar oynanilan iki birinci Bundesliga ve bes tane de ikinci Bundesliga maclarindan olusur genelde. Onüc Mac... Sekiz tane 1.Bundesliga, 5 tane 2. Bundesliga..

Ben bu birlikteligin birinci Bundesliga uzmaniyimdir, kendisi ikinci Bundesliga zira ikinci Bundesliganin sonuclarini yer yer belirleyen tarihsel durumlarindan cografik olarak ayni eyalette olunmasindan dolayi derbi olmasi gibi ayrintilari ben bazen kacirabiliyorum, o daha cok hakim. Neyse buraya cikan sonucu da dökecegim hem bahis oynayanlari kandirmis, yaniltmis oluruz hem de keyifli olur, yorumlarda gelen her öneriyi de dikkate alarak baska acilimlari da kesfetmis oluruz. Yoruma acik maclari genis capli ele alirken digerlerini üstün körü gecmeyi düsünüyorum, ilk baslarda biraz düzen su bu sorunu yasansa da zamanla daha iyi olacaktir diye düsünüyorum. Biz bu isin parasinda filan degiliz ama muhabbeti hostur, maclari cok daha keyifli bir sekilde izlememize olanak sagliyor. Ben sadece fikirleri veriyordum artik simdi takip etmeye de basladim.. Beraber takip edelim dedik..

1. Bundesliga Maclari

Schalke - Werder Bremen (Cumartesi): 1-0

bizi cok zorlayan maclardan oldu. Sistem kullaniyoruz ve burada sistem kullansak dahi zorlaniyoruz. Her iki klup cok zor durumda siddetle puana ihtiyaci var. Schalke'nin saha avantajinin yani sira gecen hafta kaybetmis olmalarina ragmen oynadiklari muhtesem futbol ve ayni zamanda Diego-Pizzaro yoklugu nedeniyle 1-o dedik sonunda.. Ya Schalke alir ya da Beraberlik ama süpriz olabilir, üc ihtimalli maclar serisine giriyor.

Schalke, Hannover onbirini Ernst-Engelaar degisimi ile sahaya sürecek, Bremen'de Naldo geri geliyor ve Vranjes yerine de Jensen oynayacaktir yüksek ithimal.. Cok güzel bir mac olacaktir, kaciranlar üzülebilir.


Karlsruhe - Hamburg : 0-2

Hamburg, her deplasmanda oldugu gibi Jansen'i acik oynatip beke de genc yetenek Aogo'yu koyacaktir. Bu bence macin sonucuna etki edecek bir degisimdir, ben Marcell Jansen'i sol bekten ziyade sol acik olarak görüyorum ve muthesemdir aslinda..

Karlsruhe'de ise Mahir Saglik yüksek ihtimal ilkonbir baslayacaktir, nedir ne degildir görecegiz hep beraber.

Görünür de Hamburg alir ama buraya da sistem kullandik. Kafadan Hamburg demek yerine beraberligi de daire icerisine aldik.. Bana göre Hamburg yenecektir, olasi bir beraberlik babamin düsüncesi benim degil.

Leverkusen - Stuttgart : 1-0

Zor maclar var bu hafta. Leverkusen yenecektir ama beraberlik de olasi. En azindan Stuttgart'a ben galibiyet sansi tanimiyorum, 1-0 oynanilabilir.

Stuttgart'in nasil bir onbir cikaracagini merak ediyorum, son mactan cok iyi oynayan Elson'u kadroya koyacak midir eski Fürth ve Jena'li Simak-Lanig ikilisi mi sahada olacaktir bilinmez. Ve yildiray her zamanki gibi sakat.. Leverkusen'de ise Henriqe yüksek ihtimal cok sorun yasatan Sinkievich'in yerine sahada olacaktir. Bunu banko 1 olarak yorumlamak dahi mümkün aslinda..

Borussia Mönchengladbach - Hoffenheim : 1-0

Iste bizi delirten bir baska mac. Hoffenheim Cottbus karsisinda cok fazla defans hatasi yapti,henüz Obasi-Eduardo ikilisi oynayamiyor sakatlik ve cezalar söz konusu. Obasi carsamba antrenmana katilmis ama riske etmeyecektir onu Rangnick. Gladbach cok iyi top oynamiyor ama ölüm-kalim maci. Baska acidan takimin yildizi Marin kadroda yok, Selim Teber gibi kart cezalisi. Her sey beraberlige cikiyor aslinda. Gladbach, teknik adamini daha dokuzuncu haftada kovup Meyer'i takimin basina getirdi ama bu maci yenilirse eger ihtimal o ki bundesligada cok cok nadir gerceklesen bir durumu yasanacak ve Meyer'in da görevine klup son verecek. Bu yüzden sürpriz o0lasi aslinda Bana göre Hoffenheim aslinda yener dedik, Babam ise Gladbach'in sürprizinden emin. Gecen haftaki Cottbus karsisinda defansif zaafiyetleri de göz önüne aldigimizda Babamin görüsü de fena degil. Baska acidan;

Hoffenheim'in iki oyun kurucusu yok. Eduardo,Selim Teber. Buna karsilik Gladbach'in en önemli yildizi Marin yok. Hoffenheim sampiyon olmak istiyor, Gladbach kümede kalmak. Sizce hangisi baskin gelir ? Bence Gladbach.. Obasi oynarsa belki sonuc degisebilir ama hem Obasi,Eduardo ayni zamanda benim cok önemsedigim isim Teber yoksa isleri zor.. Gladbach yener, en kötü beraberlik sonuc..

Energie Cottbus - Hannover (pazar) : 1

Hannover, Schalkeyi yendi, Cottbus Hoffehneim'a yenildi. Ve fakat futbol acisindan baktiginiz vakit Hannover yirmi sifir yenilmesi gerekirken galip geldi, Cottbus Hoffenheim karsisinda sansizdi bu yüzden ben Cottbus hannover'i yenecektir diyorum, en kötü beraberlik ama sistemi her yerde oynamak mümkün degil elbette.

Diger maclar:

Wolfsburg - Bochum: 1

Frankfurt - Köln : 1-0

FC Bayern - Dortmund: 1(Pazar)



Ikinci Bundesliga.!


Mainz - 1860 Münih (pazar) : 1

her ne kadar can cekisiyor olsa da 1860 Munchen, Mainz maci alacaktir. Eger seyreden olursa sunu da ekleyeyim Markus Feulner gibi inanilmaz güzel bir orta sahaya sahipler. 27 yasinda olsa da milli takima alirdim ben ikinci ligden, cok iyi bir oyuncu.

St.Pauli - Greuther Fürth: 1-0

Cok düsündük, 1-0 mi 1-2 mi diye. Fürth cok formda, özellikle deplasmanda da iyi oynuyor ama baska acidan St.Pauli'yi evinde yenmek mucizedir, dehset güzel bir seyircisi vardir ve bu sene henüz orada yenilmedi. Fürth'ün yenilebilme ihtimali oldugu her mac beraberligi distalayacak sekilde oynanirdi ama bu sefer cok zor.. Bundesliga su an icin cok zor maclarin haftasina girdi. Cok az banko mac var malaasef. Bu da üc ihtimalli olup St.Pauli'nin yenilmeyecegini düsündügümüz maclardan..

Ahlen - Augsburg: 0

bu benim süprizim.

Ingolstadt - RWO: 1-0

Duisburg - SVWW: 1

4 yorum:

Fuzzy Logic dedi ki...

Ayni fikirde olmadigim maclar:
Karlsruhe- HSV:1
Energie- Hann.:0
Ahlen-Ausburg:2

Bu arada bugun (cuma), 2. Bundesliga da sanki slam dunk yarismasi varmis.Herkez birbirine nazire edercesine harika goller atmis, bir degil 4-5 tane. Direk yilin golu yarismasina aday gösterilecek goller var

Borges dedi ki...

Energie maci icin beraberlik fena degil süper hatta, Babam Bir sifir oynadi sanirim. Ama KSC'nin Hamburg'u yenecegi fikrine kesinlikle katilmiyorum, Augsburg evet cok güclü ama Ahlen bence yenecek olmadi dedigim gibi beraberlik.. bakalim ve bekleyelim diyorum ben :)

Fuzzy Logic dedi ki...

KSC bence de ufak bir ihtimal ama bu hafta sürpriz bekliyorum kendilerinden

Borges dedi ki...

Suraya eklemek istedim. Rafinha bu hafta sonu maclarini tiplemis. Düsünebiliyor musunuz kendi evinde bremen maci icin mac tahmini: 1-1. Yillar yili hep üc puani alacagiz demecleri ile büyümüs insan evladi ben garipsedim cok..