2 Şubat 2009

Tranquillo Barnetta.!

5 yorum:

Fuzzy Logic dedi ki...

2006 dünya kupasi eleme maclari sirasinda bana antipatik gelmeyen tek isvicreli oyuncuydu. Hala da seviyorum kendisini, tas gibi de top oynuyor. Leverkusen takim oyunu oynuyor 3 senedir ama bence o takim oyununun en önemli parcasi.Premier Lig yakisir aslinda

Borges dedi ki...

Fuzzy: kesinlikle katilirim.. Premiere Lig'de de oynar her yerde. Cok saglam bir yetenek..

Robaggio dedi ki...

dortmund maçında helmes'in attığı golü barnetta'ya yazdım.
euro 2008'de bu tip hareketlerinden pek görmemiştik, onun için de ayrıca şükrettim.

Adsız dedi ki...

Nedendir bilinmez bende de bir isviçreli topçuyu sevememe olayı var. Nedense hiç birinden hazzetmiyorum. Malum olaylarla da hiç bir ilgisi yok eskiden beri böyle bu. kafamdaki isviçreli imajıyla futbolcu imajı örtüşmüyo, galiba bu yüzden. belki biraz chaquipsat ( muhtemelen yanlış yazmışımdır ) o da tarantinoya benzemesinden olabilir. Ama o zamanlar da tarantino var mıydı ki? Neyse abi ben olayı iyice karıştırdım. Sonuç olarak sevmiyorum ben bu adamı. mantıklı bi sebebim de yok, tipine kılım. :)

Adsız dedi ki...

chapuisat doğrusu, ve tarantino chapuisat zamanlarında vardı evet bu kadar unlu degildi sadece.