4 Şubat 2009

Chinedu Obasi.!



Obasi, benim gercekten cok begendigim yetenekli futbolculardandir. Bazi futbolculari ben sadece sakatlik durdurur derdim, Messi gibi.. Dikkat edin onlari sadece sakatlik ve sonrasinda kendilerine gelme sürecleri engellemistir.. Obasi da biraz böyle. Oyunun iki yönüyle oynayan forvet tanimina bire bir uygun aslinda.. Mücadeleci, savasci ve teknik bir ortasahamsi forvet.. Süer bir yetenek, cok iyi bir kesif..

Hakkinda hep dedikodular var,Man U ve Chelsea'nin özelikle onda gözü oldugu biliniyor daha da önemlisi sürekli londraya gidip gelen Obasinin Premiere Lig sevdasi.. Röportajini okudum yine, cok da akilli demecleri vardir Kaka'nin secimi ve elbette Hoffenheim üzerine..

Simdi mutluyum diyor, sürekli Londra'ya gitmemin sebebi Norvec liginde ayni takimda oynayip ayni evde oturdugum kardesim gibi olan Obi Mikel'i ziyaret ediyorum baska bir nedeni yok diyor..



(Obasi Lyn Oslo'da 2005 yilinda Obi Mikel ile beraber iken)

Tam da bu konuya deginildiginde o dönemki Mikel davasinin ayrintilarini cok merak etmistim. tehtit edilmeler, kacirilmalar, yasanilanlar ama o bunun üzerinde fazla durmadi. Cok sükür ki gecip gitti diyor ama ben futbolun bu kötü yüzünü de böylece görmüs oldum diyor.. Hoffenheim'in Sampiyonlugu icin Obasinin sakat olmamasi gerekir.. Gönülden destekliyorum ben Hopp'un takimini.. Obasi,Eduardo,Salihovic,Teber,Beck,Comper'le beraber ipi gögüsleyebilir yeter ki bir daha ibisevic sakatligini bu isimlerden birisi yasamasin.. Akilli ve ne söyledigini bilen, güzel bir adam imis Obasi, biraz daha iyi anladik bunu..

Hiç yorum yok: