7 Ekim 2010

1969 - 1994



RKSV zamanları.. 16 yaşındaydım Fernanda'yı tanıdığımda.. O da aynı klubün voleybol şubesinde oyuncuydu. Şampiyonluk maçıma gelmişti ve merak ediyorsanız o bana sordu bir yerlere gidelim mi diye..

El Bacchus'a gitmiştik.. Karanlık ve Müzik vardı.. Sene 1969.. o 16 ben 18 yaşındaydım.. 'Benim bir sevgilim var ama' diyordu ve ben o efsanevi sözleri dile getirdim.. 'Seni sonsuza kadar bekleyeceğim'

Bu sonsuzluk dört hafta sürdü. Diğeriyle ilişkisini bitirmiş bir şekilde tekrardan görüşmeye başladık ve Antwerpen'e gittikten kısa bir süre sonra 1973 yılında o 19 ben 21 iken evlendik. Bizim tutkumuz inancımızdan bile fazlaydı ki o zamanlar gerçekten inançlı bir adamdım. Evlenmeden önce ilişki olmadı v.s.



Fernanda ile beraber bir yuva kurduk. Çocuklarımı doğurdu. 1993 yazında evliliğimizin yirminci yılını bir yerlerde kutlamak için kısa bir tatile çıktık. 20 günün 19'unu hasta olarak geçirdi. Şiddetli nedeni bilinmeyen karın ağrıları.. Çok önemli bir şey olamaz dedik ve bir gün Joan onun hastalandığını söyledi antrenmanda..

..Hemen eve koştum ve sonrasında doktor derken sonuç: Karaciğer kanseri.. Her şeyi denedik. Ameliyat oldu, bir daha oldu bir daha... Bugün bile bu hastalığın bildiğim kadarıyla çaresi yok.

17 ocak 1994 Pazartesi günü onu kaybettim.. Aynı zamanda inancımı da.. Tüm bu acılara izin veren bir Tanrı ile benim işim olamaz.

Bugün şöyle düşünüyorum: Bir Tanrı varsa eğer insanlarına dikkat etmek zorunda.!

Mesleği bırakmalı mıydım ? Çocuklarım daha okula gidiyordu ve onlar bana devam etmem gerektiğini söylediler zira anneleri yaşıyor olsaydı o da bunu istiyor olacaktı.. 1994 yılında Hollanda Şampiyonu olduk ve kazandığım bu başarı diğerlerinden çok daha önemlidir benim için.. En azından ilk aylarında Fernanda da yanımdaydı..

# Van Gaal'in „Biographie“ & „Vision“ eserinden..

3 yorum:

Joker dedi ki...

Tüm bu acılara izin veren bir Tanrı ile benim işim olamaz.

saygım bi kat daha arttı kendisine..

hell voodoo dedi ki...

Adam hayat denen oyunun kimbilir kaçıncı level'ına ulaşmış.

nusr@emre dedi ki...

beraber geçirdiği 25 yıl için tanrıya şükredeceğine reddediyor..allahsız..