10 Aralık 2010

Bundesliga'nın Mourinho'su.!



Mourinho der iken elbette İnter ile yaptıklarından bahsediyorum. Ha$a.. Mourinho ile kıyas olur mu ama anlaşılsın diye derdimiz.. Geniş alanı kullanması, topa sahip olmak istememesi açısından benzerlik kuruluyor.

Slomka ile beraber Hannover yüzde 46 topa sahip olma ile oynuyor. Bu son sıradaki Gladbach ve Köln'den sonra en kötü üçüncü derece. İkili mücadele kazanma oranında ise sonununcu değil de sondan birinci.!! Rakip sahada en çok pas hatası yapan takım.. Keza bugüne kadar en az gol pozisyonu üreten takım Hannover. Tüm istatistiki veriler ligin son üç takımına ancak uyuyor ve fakat gelin görün ki bu ligin maç fazlasıyla ikincisi..

Slomka da kabul ediyor ve biz kötü oynuyoruz ama efektif diye devam ediyor.

Ya Konan süper adam da hepsi de o..

Tüm bu başarı teknik adam Mirko Slomka'ya ait.. Hani şurada Schalke'nin Rijkaard'ını yazmıştık ve Rijkaard'ı da Rutten ile bir bakıma eşleştirmiştik. Şimdi Slomka da Lucescu oluyor bu durumda zira inanılmazı başarıyor kendisi..

Futbolunu seyrettiğiniz zaman sinir krizleri geçiriyorsunuz resmen.. Haftaya bu takım Nürnberg'i de yener ligi ikinci bitirir, hepten delirirsiniz.. O denli rahatsız edici..

4 yorum:

hakancelep dedi ki...

Usta, sportschau'da bundesliga 2'den de maçlar izliyoruz. zevkli ve eğlenceli geçiyor ama iç dinamikleri pek bilemiyoruz. illaki sağda solda okuyorsundur, ara sıra bundesliga 2'den de yorum okusak, bu tip saha içi-saha dışı bilgiler alsak çok güzel olurdu.

Borges dedi ki...

Bundesliga 2'yi memleketimin takımı Ausgburg'dan, Mahir ve sevdiğim koreli futbolcudan dolayı Bochum ya da berlin filan takip ediyorum ama gel gör ki buraya yetişemiyorum ki..

Ben de isterdim çok ki işim bu olsaydı da günde yetmiş post atabilseydim her gün Bölgesel lige kadar dahi giderdim..

Vaktimiz olursa..

hakancelep dedi ki...

işte istediğim de o, belki haftada 1 az biraz ufak bir yorum. 2 haftada 1 şöyle tahmin köşesi kadar bir post. ayrıca, tutanın da tutmayanın da değilim de bu blog duruma göre daha romantik veya daha reel değil midir? saha içine de, dışına da farklı bir gözle bakmaz mı?

Postların yarısında farklı görüşlerde olsak, hatta bir Mesut Özil yazısının altında ciddi bir tartışma da yaşasak, burası Alman gazetelerinden daha güzel bir kaynak benim için. Tahmin sanki bozdu bu olayı bu adamın penceresinden bakınca. Fotomaç gibi hissettim, haftalık iddaa eki falan. Naçizane görüşlerimdir.

Borges dedi ki...

Hakancelep: Tahmine biraz başka bakabilmeliyiz gibi geliyor bana. Vaktim olsa aynı tahmin postumun neredesinde nasıl hata yapıldığını, neyin es geçildiğini düşünerek daha içerikli yorumlar, postlar atılabilir..

Ben izlenilmeyen maçların istatistiklere bağlı tahminlerin yapılması ile her hafta her maçını kısım kısım izleyebildiğim maçların tahmininin çok başka olacağını düşünüyorum.

Fikir ayrılıkları her daim olacaktır olmalıdır da. Yoksa çok sıkıcı olabilir ama 'dil' önemlidir biraz.. benim için de, yorum yapanlar için de.. bu konuda sorun yaşanmazsa aykırı fikirler burasının keyfidir.