10 Aralık 2010

Cinlikler.!



Bu fotoda gariplik nerededir ? Sizce bir forma diğerlerinden biraz farklı değil midir ? Bir şort.. Eleman takım fotosuna kendisini Eric Cantona olarak sokmuş 2001 sezonunda Şampiyonar Ligi çeyrek final maçında Bayern, Manchester'dan intikamını almadan hemen önce..

Takım fotosu denilnce ben en çok şuna gülerim.



Thorsten Legat enterasan bir adam, zeka geriliği de söz konusu bana göre. McDonalds'ın parkında park yüzünden kavga ettiği gençlere karşı arabanın bagajından Samuray kılıcı çekmiş insanoğludur.. 1000 euro ceza filan aldı da Samuray Kılıcı taşıyor adam yanında.. Keza derisi siyah olan Pablo Thiam'ın içeçeğinin üzerine 'Zenci suyu' yazarak espri yaptığını sandı lakin sonucunda Stuttgart'dan kovularak algılayabildi filan..

Burada yaptığını daha önceden anlatmıştım ama bir daha üzerinden geçeyim.. Şu resmin açıklaması şu şekilde olmuştu.

-neden böyle bir eylem yaptınız ?

-Size de iki arkadaşınız böyle bir şey yaptığınız takdirde 1000 euro vereceğini söylese eminim siz de yapardınız, yapmamak aptalca olurdu lakin bunun on katını maalasef ceza olarak ödemek durumunda kaldım..

Bir tane de benim arşivde var takım fotosunda arıza çıkaran ve fakat onu koyamıyoruz zira cogayıp..

2 yorum:

Mehmet Reşit dedi ki...

İlk fotoğraftaki 12. adam sorulduğunda Roy Keane; "Cantona' ya benziyordu ama emin değilim" demişti.

Osman dedi ki...

yuh be legat, bunlari bilmiyordum, hakikaten geri zekaliymis :D
bir de acayip kasli biriydi bu, koruma görünümlüydü...

senin bahsettigin takim fotosunun bas kahramani bir türk olabilir mi? :)