8 Şubat 2011

Kadın vs Kadın.!



Erkek ve Kadın farklı düşünür pek çok konuda. Erkeklerin derdi kadınlardır ve kadınların derdi kadınlardır arkadaş.. İlginç geliyor bu bana.

Kendimden yola çıkarak derdimi anlatayım ki erkeklerin genel durumu da üç aşağı beş yukarı böyledir.

İmdi diyelim ki gizliden gizliye sevdiğim bir kadın var. Ya da gözlem altında tuttuğunuz bir eski sevgili diyelim..

An gelir o Kadın bir başka insan ile beraber olur, yıkılırsınız. Lakin burada sorsanız kiminle beraber olduğunu ben hatırlamam. Tanıdık bir sima olmadığı vakit o şahsiyet bir başkasıdır sadece. Tüm kızgınlığım, küskünlüğüm ve bazen de düşmanlığım beni seçmemiş olan sevdiceğimedir. Önemli olan kiminle olduğu değil benimle olmadığıdır. Kimi seçtiği değil beni seçmediğidir.. Bu sanırım erkeklerde hep böyledir.

Aynı şeyi bir kadın yaşasın... Aman allahım.. Bir kaç kez değil pek çok kez çevrede şahit oldum ki inanamadım. O sevdiği erkeğin o an itibari ile beraber olduğu ve hiçbir şekilde tanımadığı kadına bir lanet yağdırışı var ki.. oy anam oy.. Bir kere cahillik edip " ya onu ne suçu var, seni bile tanımıyor ki" diyecek olduydum da canımızı zor kurtarmıştık..

O tanımadığı kadının laf aramızda (kaç kişiyiz şurda yahu) ne orospuluğu kalır ne cadalozluğu ne çirkinliği ne suratındaki meymenetsizlik... Lakin çok ilginçtir ki kendisini seçmeyen, görmeyen ve de istemeyen Erkeğe genelde kadın burada neredeyse hiç kızmaz, küsmez, tavır almaz.

Bunu bazen ben aldatılan kadının tavrında da gördüm. Lan adam seni aldatacak olduktan sonra x ya da y ile olmuş nedir ki önemi ? Önemli olan seni aldatmış olması.. İnanın şu konumda dahi kadına olan kini aslında sevgilisi ya da eşi konumunda olan erkekten daha fazladır. Hep kadın onu ayartmıştır zaten.. ya da mesele kimin kimi ayarttığı değil o kadın'dır hep.!

Bırakın bu ilişkiler arası sorunları.. Diğer alanlarda da kadınların derdi kadınlardır.! Sizden çok onlar için giyinir,güzelleşir v.s.

Hülasa hemcinslerine bu kadar düşmanlık beslemek..

Çevrenize iyi bakın. Bir kadını tetikleyen bir başka kadının elindeki herhangi bir şeydir. Bu şey bazen "siz" olmayasınız diye de size sahip olurlar bir ömür.

Hayatımda öyle veya böyle varolan ve olmuş olan kadınların kıskançlık dozu hep ortalamanın bir hayli üzerinde olmuştur. Uzunca süre bunu sevgiye yormuştum ve fakat çok sonraları anladım aslında diğer tarafa olan nefretin bunu doğurduğunu..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

"Hep kadın onu ayartmıştır zaten.. ya da mesele kimin kimi ayarttığı değil o kadın'dır hep.!"

The Bible'da da böyle geçiyor, yılan(şeytan) önce hatuna (havva) gidiyor ve o da adamı(adem) ayartıyor. Sonra Yahova gelip mevzuyu görünce Adam da direkt Eve'e kilitliyor olayı "The woman thou gavest to me." diye..

mustafa.sayan dedi ki...

gerçekten kadınları bu konuda anlamak mümkün değil...güzel bir kadına (misal mini etek giymiş güzel bacaklı bir tanesine diyelim) erkeklerden çok diğer kadınlar bakar...dönüp dönüp ona bakarlar, kimbilir nasıl söverek içlerinden...bense önce o güzel hatunu hafiften keser sonra da diğer kadınları izlerim ,o nefret dolu bakışlarını...öyle daha ilginç oluyo doğrusu :) gülesim geliyo o kadınları gördükçe...

Sinan Yılmaz dedi ki...

O yüzden "kaynana" diye bir şey var. Erkeklerde yok.

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

ve ben bu konuda erkek gibi olmayı çok isterim.