9 Aralık 2012

Bülent Ortaçgil - Sana Geldim



çocuklar gibi çaresiz
büyükler kadar doyumsuz
susamış ve su bulamamış gibi
kalktım sana geldim
herkes kendinden biraz kaçar
yataklarda aynı iz
aynalarda aynı yüz
cebinde yeni bir şey var mı diye
kalktım sana geldim
yollar yokuş, yoruluyor insan
hababam debabam hiç farketmeden
bambaşka bir yerlere gidiyorken
kalktım sana geldim
başka kokular, başka tatlar aramaktansa
hep aynı öyküyü yeniden anlatmaktansa
yaşadığımızın adı nedir diye sormaktansa
sana geldim
alargada kalmış gibi kıyısız
hiç ölmeyecekmiş gibi kayıtsız
biraz kılıksız biraz keyfsiz
kalktım sana geldim
yollar yokuş, yoruluyor insan
hababam debabam hiç farketmeden
bambaşka bir yerlere gidiyorken
kalktım sana geldim
sonu gelmez sorumluluklar
hep savunmalar, hep savunmalar
ya acıtan ayrıntılar nedir diye
kalktım sana geldim

Hiç yorum yok: