10 Aralık 2012

İş biter muhabbet bitmez..



Taktik'ten kalan bir alışkanlık, fırsat buldukça bir araya gelmeye çalışıyoruz. 

Uğur Meleke'yi tanıtmama gerek yok. Artık herhangi bir iş ilişkim olmadığım için daha rahat konuşabilirim. Gelecek güzel günlerden ziyade geçmişte yaşanılanlarla daha çok ilgileniyorum zira daha gerçek. 

Olmuş ve bitmiş. 

Ve çok güzeldi o zamanlar..

Uğur Meleke bu piyasada gördüğüm en mütevazı insanlardan birisi. Pek çok insanla ilişki içerisine girdim ama içimden saydırmadığım üç beş kişi arasında yer alır. O kadar da azdır. Böyle tanımlama yaparken sanmayın ki kendimi sıyırıyorum pek çok absürdlükten. Öğrenme ve kendimi değiştirme çabası içerisindeyim. 

Ben Hikmet Karaman'a en çok bir noktada saygı duydum. Atıyorum Yıldırım Demirören'le konuşurken nasılsa benimle de öyle. En ufak bir abartı yok. Röportaj esnasında Koşuyolu spor'un teknik direktörüyüm diye gelen adamı da beni de Başbakanı da aynı ölçüde ciddiye alıp konuşuyor. Bu sanılanın aksine çok zor bulunan bir saflığın ve iyi niyetin göstergesidir diğer pek çok olası olumsuz ayrıntının yanında.

Uğur Meleke'den de mütevazılığı öğrenme çabası içerisindeyim. Buna ciddiyet ve disiplini de ekleyebiliriz.
 
Hemen yanımdaki insanı ise az çok tanıyorsunuz.. SKY TURK'te Orta Saha programında  Mehmet Ayan ile Altan Tanrıkulu'nun zıttında durup  istatistiki verilerle sizi besleyen insanoğlu. 

Murat Fevzi Tanırlı.

 İnanılmaz bir adam! 

 Lig TV'de de Cumartesi sabahları  programı var.   Futbol konusunda farklı bir gözü var ve verilerle çalışır, delillerle.. Bunun yanında Taktik'te İspanya'yı yazıyordu ve Skorer'de de İspanya'yı yazmaya devam ediyor v.s.

Tek kelimeyle güzel adam.   Günde sizi beş ya da altı kez arayıp her seferinde hemen biraz önce yaşanmış orijinal eğlenceli bir hikaye ve ona yakışır bir ruh hali içerisindedir. Bizim gibi hayatının büyük bir kısmını depresyonda geçiren adamlar için ilaç gibi bir şey. 

Milliyet Taktik'in en güzel sonucu.

10-20-30-40 yıl sonra çok başka noktalarda olsak da sanırım bu iki insanı farklı şekilde anacağım. A çok kötü bir zamanında B ile tanışır.. B ise C ile.. Ama hep kötü zamanlarda.. Bizde de durum biraz böyle oldu.

Gelecekte ne olur ilgilenmiyorum, ama geçmişte bu ayrıntılar çok güzeldi. 

Hiç yorum yok: