6 Kasım 2013

Deniz Tarafındaki Kale!




Önce hikayesini anlatayım.

Erdem Aksakal'ı ben çok beğenirim. Sözlükten tanışırız. "rrr" nickini bilmeyen yoktur. Hadi o nicki bilmiyorsanız şu yazısına mutlaka bir yerde denk gelmişsinizdir.  Sadece futbol değil hayata dair muazzam yazılar yazmış adam. Keza terelli temcik.. Karı-Koca bu kadar iyi nasıl yazar yahu diye baya bi sendelemiştim ben. İkizleri bugün ilkokul 2'ye gidiyor oysa ben onların doğumunu ekşi sözlük olay penceresinden öğrendiğimi dün gibi hatırlıyorum.. O dönem sürekli iletişim halindeyik, muazzam keyifli ve daha da önemlisi duyarlı bir insan. Evrensel gazetesinde yazıyor, Hayat TV'de de farklı bir program yapmak için kolları sıvamış iki güzel çocuğu ve çok farklı bir işi olmasına rağmen maddi karşılığı olmayan işler.. Bir dönemin blog yazarlığı gibi aslında..

FutbolBurada projesi önüme geldiğinde ya da mevzu bahis konu yazı olduğunda ilk gittiğim insanlardan birisi o'dur ikincisi İtaatsiz mesela..  Değerli insanlardır. Her zaman yanımda olmuş ve ben de her zaman yanında olurum..

Lakin program saatini maç günü öğrendim. Yarım saati maç ile çakışıyordu.. Belki de ilk defa hayatımda Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi maçının yarım saatini izleyemedim. Neyse ki tekrarları oluyor artık maçların ve çok büyük sorun değil ve fakat yine de..

Oturup konuştuk. Şimdi izledim. iyi mi.. Eh..

Arkadaş önüme mikrofon koyma, dağıldıkça dağılıyorum anasını satayım.. Bazen burada kendimi dinlerken "Ne alaka amk bi sus yaa" diyorum.

St.Pauli'yi öyle anlatmak istemezdim. Efendim taraftarların susarak değil konuşarak, kendisini ortaya koyarak kimliğin oluşmasında çok daha aktif rol alması gerektiğini, her itirazın bir kimlik inşası olduğunu çok daha iyi anlatmak isterdim. Alman futbolunun bugünkü konumu çok net bir sorunlara bulduğu çözümü uygulamaya geçirmesiyle oluştuğunu daha iyi anlatmak isterdim bizim Federasyona örnek olması açısından.. Ama işte elden gelen bu oldu. Yine de çok kötü değil.

12 Eylül 2011 günü geldim Amanya'dan Türkiye'ye. İki gün sonra beni beklenmedik bir şekile TRT Spor "Almanya'dan Futbol" programına yorumcu olarak çıkardı. 3-4 program yorumculuk yaptım. Sonrasında NTV Spor keza aynı şekilde ve sonunda anladım ki; Yorumculuk bana göre değil. Mümkün mertebe kaçmayı düşünüyorum;)

1 yorum:

—- dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.