4 Kasım 2013

Klopp: Ben Heavy Metal'i Tercih Ediyorum


J.Klopp: 

"Arsene Wenger'i seviyorum.  O benim için bir Sir.  O futbol oynamak için topa sahip olmayı seviyor. Pas pas pas.. Tam bir orkestra gibi.  Ama bu biraz sessiz bir şarkı. Ben daha çok Heavy Metal'i tercih ediyorum! "

Oyun stili hakkında:

"Ben savaş futbolunu seviyorum. Biz buna Almanya'da "İngiliz futbolu" diyoruz. Yağmur, çamur, her topa müdahale ve önümüzdeki dört hafta futbol oynamayacak şekilde oynayıp eve gitmek..."

İbrahimovic hakkında:

"Bugünkü yaptıklarıyla Dünyanın En İyi Futbolcusu olabilir. Şu an yaptıkları bana göre inanılmaz.    Onunla ben sorunsuz çalışırdım. İsterse benim antrenman sahasındaki park yerimi alabilir, hiç sorun değil benim için"

Son cümle İbra'nın PSG'li meslektaşına söylediği şu sözlere göndermedir

 "Eğer ben soyunma odasına park etmek istersem oraya gider park ederim!"

İbra ile sorun yaşamaz mısınız sorusuna istinaden..

"Yaşamayız. Neden bilmiyorum ama çılgın futbolcular beni seviyor çok..

Guardian'daki röportajı içerisinde Manchester City ve Chelsea'nin sezon başı önce ona gittiklerini söylüyor ama Klopp sadece bu sezon antrenör değiştirmiş bir kaç Premier Lig takımının kendisine geldiğini söylüyor. 2018'e kadar sözleşmesini uzatan Klopp artık 4-5 sene kendisine bir teklif gelmeyeceğini dile getirdi.

Daha fazla kazanabilirdi yaklaşımına istinaden...

"Önemli olan yeni fikirler, daha fazla para değil".  "Önemli olan bir sonraki aşamaya geçebilmek. Ve insan her zaman maddi imkanı daha güçlü takımı yenebilecek bir takımda olmak ister"

Hiç yorum yok: