13 Ocak 2008

Farid Farjad - Taghdam Deh




Öncelikle kaydederken dahi yanlis yazdigim isminden baslayalim.. Bir sekilde düzelttik ama sözlüge de bu sekilde actirmistik zamaninda basligi.. Taghdam Dem olarak biliyordum hep, cunku albüm kapagini o dönem bir kere görmüstük, aklimizda nasil kaldiysa o sekilde.. 2001 yiliydi tanistigimda.. Kitap okumak icin gittigim bir cafede dinledim, almak istedim, ankaranin her tarafini gezdik, ettik bulamadik.. Sonra kitap kurdu cafesindeki "abi"den rica edip bize kopyalamasini istedik, dört albüme birden üstelik cok ucuz bir sekilde "abi" sayesinde kavustum. oyle olduk ki arama esnasinda, aman bir sey olur diye alti-yedi kopyasini cikarttim albümlerin.. O gün bugündür araliksiz dinlerim.. Milyon kez dinlemisimdir, albümlerinin tamamini ama bu baskadir, tarifi mümkün degildir nazarimdaki itibarinin..

Hiç yorum yok: