9 Ekim 2008

Ordan Burdan

Thomas Oral



Alman ikinci Bundesliga takimlarindan FSV Frankfurt'un teknik direktörü. Fedarasyon tarafindan cezalandiriliyor, nedeni ?

Hakemin Ofsayt kararina "cok fazla" isyan etmesi. ceza da ceza.. 750 euro.!

Hawar Taher







Famagusta'li forvet Sampiyonlar Liginde gol atan ilk irakli olma serefine erismistir. Gecen sene bunu Bielefeld almak istemisti, gelmek istememis idi. Cok dogru yapmis görüldügü kadariyla.

Estiven Velez



Kaka'nin yanindaki oyuncu. Atletico Nacional de Medellin (kolombiya) takiminda oynuyor ve takimini aldigi ölüm tehtileri nedeniyle birakti. Kacti gitti garibim. Alman haber sitesi diyor ki Gladbach'a gelsin, orada öyle kötü olunca kimsecikler bir sey demiyor.

Joseba Etxeberria




Athletic Bilbao'lu oyuncu 2010'da kariyerini sonlandirmayi dusunuyor. Velakin son sezonunda da klube olan sevgisinin bir göstergesi olarak maas almadan oynayacagini söylüyor. Yaklasik olarak klube iki milyon euro bagis yapiyor bir anlamda. Zira yillik ücreti iki milyon.. 1995 yilindan bu yana klupte olan oyuncu diyor ki: Klubum benim sürekli arkamda durdu, sakatlandigimda dahi bana güvenlerini hicbir zaman yitirmedi ve ben giderken bunu bir sekilde ödemek istiyorum".

Yapi olarak paraya karsi her türlü güzel durusu her daim tebrik ederim. Temelde ne olduguna bakilmaksizin parayi önemsizlestiren her türlü etik deger, el üstünde tutulur.

Christian Abbiati



Malum demecini biliyorsunuz. Fasist oldugumdan dolayi bir utanc duymuyorum. Fasizmi biraz kirpmis ve halkin can güvenligini ve refahini -baskalarinin can güvenligine ve refahsizligina da olsa- sagladigi ölcüde begeniyorum demis.

Simdi bu adama bu yastan sonra ne dusunuyorsun sen yahu ne diyorsun denilmez, ben de bir sey demiyorum. Milyonlarca insanin öldürülmesine vesile olmus bir dusuncenin savunulmasi, insanin düsünce özgürlügü cercevesinde degerlendirilemeyecegi kanisindayim. Ama asil sorun Maldini de.

Takim kaptani ve pek coklarinin örnek aldigi buyuk futbolcu. Cok fazla tepkisiz kaldi gibi geliyor. Amma velakin Berlusconi'nin takimindan cok fazla bir sey beklemiyoruz zaten.

Berlin Olimpiyat Stadi.



Kadinlar dünya kupasi 2011 acilis maci burada olacak. Bu önemli degil de kapasitesi 74.500. Berlin takimi ortalama 40 bin seyirci ile ancak oynayabiliyor. Önemli olan ise Galatasarayimin burada mac yapacak olmasidir ve cokca macini kacirmama ragmen bunu kacirmayacagiz. Gerci yazin 1860 Munih karsisinda görmüs, etmis olsak da o günü bekliyoruz simdiden..


4 yorum:

ti esti to dedi ki...

sonunda bundesliga yorumlarını adam akıllı takip edebileceğiz. neydi bu kadar ara yahu. özledik valla bundesligayı. eklediğiniz müzikleri. hoş geldiniz.

Borges dedi ki...

ti esti to: Zorunluluk sadece.. elde olmayan sebebler. Her seyden öte evimden uzaktaydim. Saolasin ilgi-alaka ve her sey icin.

Baris dedi ki...

Abi ben 750 bin euro ya takıldım. Doğru mu o rakam ?

Borges dedi ki...

Prd Baris, bin'i yok onun. 750 euro.!;) düzeltiyorum..