7 Kasım 2008

Futbol Blog #2



Futbol blog programi hakkinda yorum yapmak su zamanda cok kolay degil. bir seyler karalamadan duramiyoruz.. Her seyden önce Ali Okanci-Bülent Timurlenk ikilisine cok cok tesekkürler.. Nasil bir hissiyat oldugu ise asagi yukari söyle bir seydir..

Ilginc gelecektir belki ama blogun tanitilmasindan ziyade blogun aceto yorumu cok daha merakla bekleniyordu tarafimdan.. Bu sey gibidir.. Insanin kendisini olumlu anlamda yüceltmesi pek hos karsilanmaz ama sunu soylemeliyim.. Bu, gelecek vaad eden Emre'nin Hagi tarafindan yorumlanmasidir.. Ya da Hakan Sükür'e bakip ben de onun gibi olacagim diyen insanoglunun gün gelip de Hakan Sükür tarafindan degerlendirilmesidir.. Bana göre en güzel tarifi budur..

Hasta hasta seyrettim, cok bir sey anlayamadan gecip gitti kareler.. Lakin The Neretva sagolsun bu görüntüleri bana ulastirdi. Ona ve aslinda dokunmak isteyip de bir türlü iletisemedigim pek cok blog yazari insanogluyla ilk istanbul ziyaretinde görüsmek üzere diyorum..

Bir daha üzerinden gecmekte fayda var. Ben Aceto Balsamico blogu üzerine blog yazmaya basladim. Onun sayesinde "Okur" kitlesine ulastik.. Yine onun sayesinde cok daha baska keyiflere erdik.. Ne denir ki bu karsiliksiz iliskiye ?

Futbol Blog bunun disinda gittikce iyiye dogru giden, muhabbetin oturdugu, sunumun cok cok daha güzel oldugu bir program oluyor.. Ali Okanci-Bülent Timurlenk ikisine basarilar..

1 yorum:

ti esti to dedi ki...

sizi en kısa sürede istanbul'a bekliyoruz sayın borges. eğer gerçekleşirse tadından yenmez bir sohbet muhabbet olur blog yazarları arasında. bekliyoruz. hatta maç haftası gelin eski açıktan galatasarayın maçını izleyelim.