5 Ekim 2011

Yasak Elma:Levin Öztunalı!



Erdal Keser tanıtımı güzeldi. Almanya'nın asıl rakibi ne bir futbolcu ne de teknik direktör: Erdal Keser!

Avrupa'da 25 tane insanı ile beraber kurduğu Scout ekibi ile korku salıyor diyara.. Bunlardan sadece on tanesi Bundesliga içerisine yönelmiş. Nerede bir Türk kökeni var sonuna kadar peşinde.. Kolay kolay bırakmayacağız ama sonucunda hep diyoruz ki kalbinin sesini dinle diyerek geyiğini de yapıyor. Kalp malp kalmadı ortada..

A milli formayı giymemiş her oyuncu bizim hedefimizdir derken bir kişi hariç diyor: Levin Öztunalı.. Sadece bu oyuncu konusunda herhangi bir girişimimiz olmayacak.. Kimdir Levin Öztunalı ?

Babası Hamburg alt yapı antrenörü Mete Öztunalı ama asıl sorun annesi.. Frauke ise Hamburg ve Almanya efsanesi Uwe Seeler'in kızı. Levin de bu büyük efsanenin torunu.. Seeler'in torununa dokunmayacağız zira bu etik olmaz diyor. Ve inadına çok da yetenekli olduğu konuşuluyor..

Erdal Keser ile hep aynı düşünceleri paylaşıyorum nedense.. Misal o da benim gibi en büyük kaybın Serdar Taşçı olduğu konusunda hem fikir.. hala onun üzüntüsünü yaşıyor. Almanya'ya yararı yok ve olacak gibi de değil iken bize çok fazla faydası olabilirdi diyor.. Burada sadece kaybeden var diyerek hem ona hem de bize gerekli göndermeyi de yapıyor. Benim anladığım kadarıyla yine paralel düşüncenin sonucu olarak uğraştığı en büyük isim: Emre Can..

Gerçekten de gelecekte çok büyük bir yıldız adayı varsa o da kesinlikle Emre Can'dır..

6 yorum:

MaX CadY dedi ki...

Abi Levin kimin kızmı o paragraf biraz karıştırdı kafamı :).

Ömer dedi ki...

Orhan güzel yazın için eline sağlık.Milliyet gazetesinde Levin Öztunalı'nın Erdal Kesere giderek kalbinin Türkiye için attığını Ay yıldızlı formayı giymek istediğini söylediği yazıyor.

Erdal Keser de bunun sonrasında babası Türk olan ve kalbi Türkiye için atan bir futbolcuyu milli takıma almamak imkansız olurdu dediği belirtiliyor.Bu senin yazınla biraz çelişiyor gibi.

Bu konuya açıklık getirirsen sevinirim kolay gelsin.

Yakın bir zaman da Emre Can ve Samed Yeşil temalı bir yazı hazırlarsan ve bunların A milli takımımızı seçme ihtimalleri üzerinde durursan sevinirim kolay gelsin.

Eskişehirden selamlar

Borges dedi ki...

Ömer: Onların almancası hakkaten kötü. Mesut röportajı da sakattı zaten. Erdal Keser diyor ki bu oyuncu benim için tabu ki koca röportajın, konunun yer aldığı kapak da bu şekilde. efsanenin torunu ve ben gidip konuşmam diyor ancak; kendiliğinden gelir ve ben Türkiye adına oynamak istiyorum derse işte o zaman olur ve buna çok sevinirim diyor. İki kere okudum yuh dedim ya.. Mesut röportajı da böyle çarpıtılmış ama bilerek yapıyorlar sanırım.

delorean dedi ki...

Bence almancası kötüden ziyade niyetleri kötü.Sözde çarpıcı haber yapmak istiyorlar.Samed ve Emre'nin bizi seçmesi çok zor ya. Çok büyük yetenekler ve Almanya'yı seçeceklerini belli eden açıklamalar da yaptılar sanıyorum.

Ömer dedi ki...

Cevap için teşekkürler Emre Can ve Samed Yeşil ile ilgili bir yazıyı da bekliyorum inşallah.

FuRichia Scouting dedi ki...

Bu Türkiye'ye sadece Alman milli takımında oynayamayacağını düşünenler gelir, yani Serdar Taşçı gibi hata yapmayarak Türkiye'yi seçen Nuri ve Ömer gibi. İkisi de Türkiye için büyük potansiyel ama Alman milli takımında düzenli forma bulmaları zor.