26 Ocak 2008

Sözlesme yenilememe hakki ?



Schalke menajeri Müller fiyatini aciklamis Mesut Özil'in: 7 milyon Euro..

Etik bir sorun var ortada. Mesut Özil sadece sözlesme yenilemedigi icin takimdan uzaklastirildi. Mesut'un babasi kirginliklari oldugunu soyledi ve baska bir takim ile anlasacaklarini belirtti olusan son durum karsisinda.. bir baska acidan 7 milyon euro verecek klup bulabilirler mi soru isareti. Eger bulamazlarsa bir bucuk yil boyunca oynamadan antremanlara cikabilecek, kadroya kesinlikle giremeyecek..

Bir klup sozlesme imzalamadigi icin futbolcusuna bu tarz bir yaklasim sergileyebilme hakkina sahip midir ? Bu etik midir ? ya da futbolcu yetistigi klube hicbir bedel ödemeden gidebilecek hakka sahip midir ?

Schalke menajeri Müller hafif dalga gecer bir havada diyor ki "sürekli duyuyorum Mesut Özil almanyanin en yetenekli genci ve Avrupa pesinden kosturuyor, Messi ile kiyaslaniyor.. Menajeri hakki olan parayi talep ettiklerini soyluyor bana, ben de o zaman klubun hakki olan parayi talep ediyorum.. "

Özetle: onun futbolcu olarak hakki varsa, benim de klup olarak hakkim var. Madem o kadar yetenekli, o kadar parayi isteyebiliyorlar o zaman bana da 7 milyon euroyu getirebilecek bir klup bulacaklardir diyor..

Eh, seneligi 1.5 milyon euro olan sözlesmeyi reddetmesi sonucu bir bakima Müller hakli.. Baska acidan sadece sözlesme yenilemedigi icin kadro disi kalmasi pek "etik" degil gibi.. nerden baksan tuhaf bir iliski sonucu alinan tuhaf kararlar...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Belli ki hocasi/yonetim ile arasinda epey sinir bozucu seyler olmus ki boyle bir yola gidiyorlar. Olaylari tam bilmeden konusmak cok dogru olmaz ama kanimca hicbir hoca oyuncusunu ozellikle yetenek vadediyorsa, kadro disi birakmak istemez. Sadece para isi degil bence. Bence, cok sinirlendirmis olmalari lazim hocayi ya da yonetimi. Ben FMde kendimden biliyorum. Cok sinir olup, oyuncuyu pafa yollayip, senelerce oynatmadigim oluyor ama 10 yilda 1 :)