10 Şubat 2008

Bayern Münih Werder Bremen Maci



Bayern'in en buyuk rakibi Werder Bremen takimidir. Bu yüzden olsa gerek Munih takimi Ismael,Klose,Frings gibi her sene bir bremenli kadroya katmaya özen gösteriyor.. Futbolculari alarak pek de bir zarar veremedigini anlayan Bayern, Uli Hoeness'i emekli edip basaridan sorumlu tuttugu sportif direktörü Klaus Allofs'a transfer etmeyi dusunuyor.. Bu sene Borowski'yi aldilar gerci ama yetinmeyecek gibiler.. Höness ve Allofs.. Bu sezonun ilk macinda Premiere kanalinda bir araya gelen ikili az daha yumruk yumruga gelecek idi Klose davasi yüzünden..


Klose'ye mac icerisinde atilan tekmeler bir yana, seyircinin ona olan tavrini elestiren Hoeness, ben olsaydim cikar sahaya engellerdim diyerek Allofs'a yukleniyordu filan ama hikaye eski aslinda... Basindan alalim.

1985 yilinda Bayern Bremen ile oynuyor.. O dönem Bayernin kaptani Klaus Augenthaler.. Bremen'in parlayan yildizi, bugünün Leverkusen'in sportif direktörü Rudi Völler.. Augenthaler, Völleri biraz da kasti olarak biciyor.. Oyle biciyor ki voller bir bucuk yil sahalardan uzak kaliyor, iki ameliyat geciriyor, 1986 dünya kupasini kaciriyor.. O dönemin Allofs'u Lemke. Lemke ile Hoeness arasinda kucuk bir kavga basliyor.. Bu arada Augenthaler'in aciklamasi da ilginctir bu sakatlik icin "ben ne yapayim, o cok hizliydi" Milli oyuncuyu bicitiler de, suydu da buydu da derken Lemke futbolu birakip siyasete atiliyor, Bremen eyaletinin egitim bakani oluyor ama kavga devam ediyor.. Almanlarin utanc kaynagi olan Pisa testi vardir, orada da Bremen eyaleti sonuncu oldugu vakit Hoeness yükleniyor eski düsmani Lemkeye..

"böyle karakteri olan bir adamin Bremen gibi eyaletin egitim bakani olmasi tuhaf.. o tüm olup biteni futbol problemi gibi ele alir ve o futboldan hic anlamazdi ve uzun zamandir da anlamiyor".


Velakin Bayern-Bremen kavgasi vardir, bitmeyecek gibi de.. Klose akli-selim aciklamalar yaparak biraz olsun arayi yumusatmis durumda..

Maca gelirsek; Ortadadir.. Bayern Rostock karsisinda iyi degildi, Ribery yok.. Yerine Schweinsteiger oynayacak, mac icerisinde duruma göre genc yetenek Kroos girecek yüksek ihtimal.. Bir baska acidan Mesut Özil forma giyme olasiligi da söz konusu..

Ilk macta Bayern 4-0 gibi net bir skorla kazanmisti velakin Bremen takiminda onlarca sakat vardi, tam sekiz oyuncusu sakatti.. Simdi Naldo'lari cezali,Sanogo'nun yetismesi mucize filan.. Yine de keyfli ve zevkli bir mac olarak.. Ben hem Dortmund-Schalke ve ayni zamanda Bayern-Bremen macini konferans seklinde izlemeyi dusunuyorum.. Secim yapamadim zira..

Olasi kadrolari su sekildedir efendim :




1 yorum:

musti336 dedi ki...

iki büyük maçın kadrolarında da "altıntop" ları görmek çok güzel bu arada..