13 Kasım 2008

Mario Gomez.!!




Röportajini okudum ve sevdim adami.. Kendini begenmis degil ama kendini begenmislere de sözü yok, Christiano Ronaldo diyor o sekilde oynuyorsa o cümleleri kurmaya da hakki vardir gibi..

Kuranyi degil her insanin hayatta ikinci bir sansa ihtiyaci oldugundan bahsederken kucuklugunde de Okocha ve Yeboah'dan dolayi benim gibi -Ben daha cok Möllerden dolayi- Frankfurt taraftarti oldugunu belirtir iken ayni zamanda Barca Fan'i oldugunu da belirtmekten cekinmiyor..

Gomez kendisini sürekli gelistiren bir adamdir.. Bundesligadaki cikisi Milli takima yansimiyor ama onun da zamani yakindir.. Fizik olarak inanilmaz güclenmis durumda.. Hayvan gibi bir tekmeyi yemesine ragmen kalkip golü atabilecek durumda. Cekinmeden 30 milyon Euro'yu basardim bu adama.. Öyle güzel. Ki ben U-21'de attigi gol sonrasi demistim: Bu gelecegin kendisi..

Ne isterseniz burada var.. Teknik,Fizik, son vurus ustaligi,Kafa hakimiyeti.. Yas da 23 hani. Bayern inatla ve israrla hala üzerinde duruyor, o da bu sorulardan mümkün mertebe kaciyor su an icin hicbir seyin önemi yok, gecerli olan 2011 yilina kadar olan kontratim diyor.. Tek basina sirtliyor Stuttgart'i. Armin Veh, eger ki adam gibi yatirim yapilmazsa takima birakirim demisti hafta ici.. Zira Stuttgart'in su an her seyi Gomez..

6 yorum:

Fuzzy Logic dedi ki...

sirf bu elemani canli canli izlemek icin taa stuttgart'a gidesim var. Televizyondan ne zaman macini seyretsem "cocuk hakikaten futbolu bilerek oynuyor" cümlesini kurarim. Bence de sporcuda olmasi gereken her ozellik var kendisinde, ingiliz, italyan, ispanyol kluplerinin yerinde olsam ne kadar olursa olsun verir alirim, super bir yatirim bence. Acikcasi ben kefilim kendisine!

Alper Öcal dedi ki...

Real Madrid'in RVN'nin sakatlığı sonrasında düşüneceği ilk isim olmalı aslında.

Borges dedi ki...

Ben Real Madrid olmasa da bir sekilde Avrupanin büyük bir klubune gidecegini düsünüyorum. Bu kadar parlamasaydi Arsene Wenger'in gözü ondaydi alirdi ama su zamandan sonra Wenger basmaz o kadar parayi.. Schuster hep bir alman pesinde, Podolskiden vazgecti belki de simdi Gomez'e kayacaktir..

Fuzzy: Sen onu bosver, Berlin macina geliyor musun ?:)

Fuzzy Logic dedi ki...

Biletler satisa cikar cikmaz aldim bileti, gerci bizimkiler antremana gelecek gibi gözüküyor ama maca gidecegim diyince bir suru alman pesime takildi, mecburen almanlarin icinde seyredecegim ama tahminim benim oldugum yerde de bizden bircok kisi olur.

Haupttribune (süd) oberring

Block:2.1

Reihe:18

Sen geliyormusun Borges?

Borges dedi ki...

Biz geliyoruz eniste ile beraber.. Simdi o aliyor biletleri, elime gecince neresi oldugunu bildiririm ben sana.. Araba ile gelecez dolayisla belki biraz erken gelirsek sehre, görüsürüz, ederriz..

Fuzzy Logic dedi ki...

cok iyi olur hakikatten. tanismis oluruz böylece