20 Ekim 2010

Sorunlu Oyuncu Grubu.!



Bana dersen ki Keita disiplinsiz.. İnanırım sana. Zira ben geçmişini bilmem bu oyuncunun.. Galatasaray ve Bundesliga'nın dışında Şampiyonlar ligi maçları var ki sonrasında vaktim kalırsa Fransa ligine bakarım ama Premiere Lige dahi vakit kalmıyor genelde..

Bana dersen ki Jo Alemci.. inanırım sana. Sorun Jo'da derim zira çok çok iyi bilmem.. Kaba hatlarıyla da aksini iddia edemem. Yine yanlış seçim yapmışız der geçerim..

Bana misal dersen Pino çok sakat bir adam yirmi maç çıkaramaz.. İnanırım sana. Oyuncu'da sorun varmış derim..

Ama sen tutup da bana pek çok maçta önemli rol oynamış.. Geldiği takımı oynaya oynaya yedincilikten alıp Şampiyonlar Ligine götürmüş ve orada da senin çok iyi bildiğin Fenerbahçe maçında goller atıp üst tura çıkarmış.. iki yılda 50 maçı sorunsuz ve Bayern'in listesine girecek kadar iyi performans sergilemiş.. Tek tek maçlarını seyrettiğim ve şampiyonluğa mal olan bir kırmızısı hariç disiplin sorunu olmayan bir adamı başka türlü yansıtmak istersen konuştuğun üç yerli oyuncu ya da kıçı kırık milliyetçilik adına yerli muhabbeti için..

..inanmam sana.

Emre-Arda yıldız ama Lincoln dediğinde de inanmamış garip bulmuştum ve 'tuhaflık' orada da vardı zira mesele başka bir şey Galatasaray'da.

O zaman derim ki ' oyuncu grubu sorunlu'.. Meira onca yıl oynayacak, kaptan olup takımını şampiyonluğa götürecek, Lincoln onca zaman oynayacak ve nedendir ki senin takımında 'sorunlu' futbolcu olacaklar.. Onu yemem.. Bu yüzden senden başka düşünürüm.

Hoşgörüsüz bir ortam var orada. Kıskançlık var.. İçerisine girmeyeni barındırmıyor ve performans ile filan ilgisi yok.! Öyle olsa başta Gökhan Zan'lar Serdar Özkan'lar ayrımcılığa uğraması gerekirdi. Yattığı yerden para kazanan oyuncular vesaire..

Ben Galatasaray'lıyım. Yeri gelir canım kadar severim klubümü ama bilirim de bu cemaatciliğin uzun yıllardır varolduğunu. UEFA kupasının arkasında dahi bu arkadaşlık/korumacılık yatar ama aynı zamanda Hakan Şükür'ün yanına yirmi forvet de barınamaz.. Böyledir bu.!

Kewell'i taraftar Baros'u golleri tutuyor ki takımın başka şansı yok allahtan..

Rijkaard'ın ilk on maçına bakın.. Muhteşemdi değil mi ? Herkes otorite ilan etmişti ve söyledikleri antrenmanda ya da maçta harfiyen uygulanıyordu belki.. Önce sakatlık sonra oyuncuların garipleşen tavırları vurmuştur bu takımı.. Ben Rijkaard'a da suç veriyorum ya da Hollanda ekolüne uygun olmayan Türk mentalitesine filan ama bu kadar başarısız olacak hoca değildi.. Tuhaf bir oyuncu grubu da var..

Hoşgörüsüz bir takım..

Oyuncuların elbette pek çok eksiği var ama bu kadar sorun olması doğru mu ki ?Sürekli bir şikayet hali mevcut. Kötü performans sonrası biz kötü oynadık yerine herkes bir hesap kesme peşinde.

Hasan Şaş halı sahada maç yapıyor ve yaptığı asist sonrası diyor ki 'Lincoln işte bu asiste milyon euroları alıyor'. Nasıl bir dert olmuş bu yabancı muhabbeti anlayabilmiş değilim.

Bu futbolcu olur teknik adam farketmez.

Teknik adamın babası ölmüş senin şakaların, videoların her yerde. Oyuncunu rakip kaleci tehtit ediyor bir kilometre koşturuyor bir kişi yanında yok.. Varınız yoğunuz birilerinin de kamçılamasıyla Yerli-Yabancı ayrımı muhabbeti..

Bir oyuncu Fenerbahçe maçına çıkmamak için bilinçli olarak kart görmek ister mi ki? Başka yerde göremezsiniz derim bunları..

Ne bitmez derdiniz varmış arkadaş sizin ? Gidin yahu.. Kim size daha adaletli davranacaksa oraya gidin artık.! Bıktım ulan şu yerlilerin haksızlığa uğraması geyiğinden.. Hocanın değer vermemesi.. Servet çok mu değer gördü Fenerbahçe'de ? Ayhan'ın çok mu değeri bilindi Beşiktaş'ta.. Hakan Şükür, Arda Turan Galatasaray dışında bu konuma gelebilirler miydi ? Yatıp kalkıp biz neden size dua edelim ki ?

Küçük Hakan Karabük takımında kalsaydı ülke bir yetenekten mahrum mu olacaktı yoksa ?

Baygınlık verdi arkadaşım sizin yabancı ya da yönetim geyiğinizden.. Lütfen değerinizin, emeğinizin bilindiği yere gidin.. Lütfen.

Trabzonspor'da Yattara var.. Canı isterse oynuyor ama öyle seviliyor ki kaptan bile oldu.! Halkı da tapıyor adama.. Beşiktaş'ta Q7'nin gördüğü ilgiye bakın ya da bir kez böyle muhabbetler gerçekleşmiyor. Fenerbahçe'nin kaptanı yabancı ve oynamayan pek çok Brezilyalısı var yabancısı var..

Bir de Galatasaray'a.. Sıkıldım ben artık..

Hagi gibi saha içerisinde ezecek, bağıracak, yer yer aşağılayacak bir adam olmadığı vakit işleri çok zor herhangi bir yıldız oyuncunun..

Bunlar size tuhaf geliyorsa Hakan Şükür'ü izleyin.. Her hafta ben yabancılara yapılan geyiklerden bir demet sunuyor bizlere.. Lincoln cimriymiş.. Efendim yönetici abi yabancıların da paralarının ödenmediğini söylemiş ama Lincoln gelip aldığını belirtmiş miş miş... Topal'ın hakkı yenmiş.. Onun bunun.. Bitmiyor hiç bu muhabbetler..

Çözümü çok basit.

Kim değerinizi biliyorsa oraya gidin.. de görelim değeriniz neymiş.. Galatasaray'a bir şeyler verdiniz de bedavaya mı oynadınız yahu ? Şu an yaptığınız yazarlıktan dahi Galatasaray'ın ismi var.

Bir resim vardı burada bize ulaştırılan.. İzin çıkmadı yayınlamaya zamanında. Skibbe'nin kovulmasından bir gün önce restorantta çekilmiş. "Köşe Yazarı "K.Hakan ve yerli futbolcularla Ayhangiller.. Ayhan'ın elinde puro.. Toplaşmışlar. K.Hakan'ın o dönem varolan onca yazısı nereden geliyordu sanıyorsunuz ? Adam Berlin'de oynuyordu mis gibi.. Kendisi sattıracak o yüzden diyordu.. Orada oynuyor bu yüzden.. Onun dışında herhangi bir yerli de oynamıyordu ama onlar zaten para almıyordu.. Oynamaması normaldi filan.. K.Hakan gibi kim bu yerli grubu ile arkadaş hep aynı şeyleri yazdılar o dönem..

UEFA kupasını kazandırdınız ama diyetini de ödüyoruz hala.. Ne bitmez çileniz varmış arkadaş.. Bu yüzden Hakan Şükür sportif direktör olsun.. İnanın sorunların yüzde ellisi kendiliğinden yok olur iken başarıdan sorumlu olduğu vakit o yabancıları öyle bir sunar ki her şey başka olur.. Bütünlüğü sağlar..

Bir de Rijkaard'ı böyle deneyin bakın nasıl sonuç çıkıyor ?

Siz farkında değilsiniz ama H.Şükür size sportif direktörlük dersi veriyor.. Futbolcunun dilinden ne kadar iyi anladığını hala size anlatamadı mı ? Siz o havayı solumadınız ya da unuttunuz.. Hamburg 34 yaşında yeni emekli ettiği Reinhart'ı Sportif direktör yaptı. Dortmund 1998 yılında emekli ettiği Zorc'u Sportif direktör yaptı ki o gün bugündür o görevin içerisinde.. Nerlinger ya da Held ya da Allofs..

Bunlar bilir, siz bilmezsiniz kimin neyi isteyip istemediğini vesaire..

İşi zor bu takımın. O korumacı arkadaşlığın ekmeğini yedik şimdi de cezasını çekiyoruz zira bu Hakan'dan Arda'ya geçen bir gelenek.. işin doğrusu budur.!

10 yorum:

Arkhe dedi ki...

"Bir resim vardı burada bana yayınlatmadılar.."

Bunu anlamadım. Kim yayınlatmadı? Neden yayınlatmadı?

He fotoğrafı da çok merak ettim o ayrı.. :)

Ekâbir dedi ki...

Bence de yeter artık!

Rijkaard'ın Ankaragücü maçı sonrası dediği gibi, pardon deyip de çevrilmediği gibi: "Yenilen golleri oyunculara sorun".

Bu adamlardan, bu aklı, fikri, seviyesi fesatd adamlardan ne zaman kurtulacağız.

Şimdi de haberler var, Hakan Şükür direktör olmacakmış. Bu kişioğlu değil miydi Adnan Polat ve Yiğit Şardan'a sallayan... İnsanda biraz gurur olur, o varsa ben olmam filan der en azından...

Sokaktan 10 tane gariban çevir bunlardan daha kemikli çıkar...

Pan Monroe dedi ki...

http://kalenderlibero.blogspot.com/2010/04/hakan-sukurhagi-ve-nazo-gelinler.html

dostum, bu nisan ayında blogumda yazdığım ilk yazıdır. o süreden beri de bu takımda değişen hiçbirşey olmadı malesef.

UnIn dedi ki...

Eski futbolcular meselesiyle ilgili iki gece önce başka bir yazına yorum yazmıştım ama sunucu hatasına takıldı, kaydedemedim, derdimi dökemedim. Haykırır gibi yazında benim de duygularım karşılığını buldu.
Sürekli sövüyorum yönetime, eski futbolculara, takım içinde sırtının sıvazlanmasını bekleyenlere. Ortalığı bulandırmaktan başka bir işe yaramayan bir yönetim, kim gelse posasını çıkarmaya hazır bir "gazeteye yazan", "televizyona konuşan" tayfası. Kendi kendini asla ve asla eleştirmeyen "yerli" futbolcular.Taraftarı da öyle aciz bir konuma düşürüyorlar ki, çilek reçeli tadında düşler kurdurtuyorlar. Aklımdan şu bile geçti. Acaba Fatih Terim'e ulaşabilir miyim? Ulaşıp da yaa amca sen, biz her ne kadar sevmesek de, bu ülkenin talebisin, karşılığısın. Madem durum bu biz de boyun eğelim, sen gel sportif direktör ol, ama de ki herkese de FR kalsın iyi çocuk o, hem biz "ırkçı değiliz" zaten çünkü "siyah"ları severiz, Marco'ya bakın. Ben g.tü toplarım o da takımı çalıştırsın, egomu falan s.ktir ettim yok öyle şeyler artık önemli olan Galatasaray'ın ve ülke futbolunun kazanımları..
Bu şey geçti aklımdan, güldüm sonra da. İş yapamıyorum, oraya buraya tıklamaktan bir haber beklemekten,beklediğim tek haber FR. kalıyor. Bir gün çocuğum olursa şayet onun doğumunu da böyle bekleyecekmişim gibi hissettim.

felix mourinho dedi ki...

yazı harika. ama resimi de oldukça merak ettim...

Borges dedi ki...

Resmin değeri yok artık zira o dönem geçti. Çok sevdiğim bir blogger bana ulaştırmıştı ama o da artık nereden aldıysa bir türlü izin çıkmadı onu yayınlatmama..

Pek çok bilgi,resim, ayrıntı ulaşır susarım ama o resim çok koymuştu iste.

o arkadaşın da suçu yok zira aldığı yer onu yayınlanmayacaksa vermiş. K.Hakan ve o dönemin yerli oyuncuların bir kısmının restorantta toplaşması..

Ben masanın içerisinden birisini Bülent Korkmaz'a dahi benzettim ama işte.. Bir rakı masası diyelim. Ü.Karan, Ayhan, K.Hakan v.s.

maria lopez garcia dedi ki...

Ya ben sarı kart mevzuunu kacirdim aydinlatma gelebilir mi?

Borges dedi ki...

Haşan Şaş'ıdır Ayhan'ıdır derbide oynamamak için cinlikler yapmasıdır. Nasıl bir psikoloji varsa artık..

Adsız dedi ki...

Bu A.S.O.Ç'ları ne zaman takımdan uzaklaştırılır o zaman belki başarılı olabiliriz;ancak bunlar gitmeden önce genç oyuncuları da zehirliyorlar.
Hakan gider yerine Arda gelir,Arda gider yerine Emre Çolak gelir.Alt yapı da dahil tüm Galatasaray'lı futbolcuları imha edip yeni bir nesil oluşturmalıyız.Tek çare bu gibi.
Bu arada son günlerde okuduğum en güzel yazı.

cnd dedi ki...

Güzel yazı olmuş, kesinlikle katılıyorum..