20 Ekim 2010

Vatan Haini.!



Mesut Arda'dan bir buçuk yaş küçük..

Schalke dönemini hatırlıyorum.. Babasına söz vermişlerdi. Lincoln sonrası ' 10 ' numara ve forma onundu.. Ama sevgili Müller Lincoln yerine aynı yaşta bir başka yeteneği takıma getirip (Rakitic) formayı ve on numarayı ona verince babası çıldırdı. Madem benim oğlum yedek kalacak o zaman şu kadar para isterim dedi.. Amacı para değildi yapılan haksızlık zoruna gitmişti..

Sözleşmesini uzatmadı ve baskı başladı..

Kötü günlerdi. Her yerde haber olmuştu ama kötü bir şekilde.. Herkes Mesut'u paracı olarak biliyordu zira o şekilde yansıtıldı. Hakaret edecersine satışa sunuldu ve Bremen kaptı ama gerçekten zor günlerdi.

Sonra Bremen ve 5 milyon euroluk yaşına göre oldukça fazla olan bonservisin ağırlığı..

Sonra Almanya-Türkiye maçının içerisinde yuhalanmalar, hain diye tezahüratlar ve ona rağmen performansı.

Sonra Madrid'in yıldızları arasında maç oynamalar..

Her türlü baskıyı kaldırdı ve inanırım GS'da olsaydı Fenerbahçe stadındaki baskıyı da kaldırırdı Lincoln gibi..

Onca röportajı, söylemi var ve bir gram böbürlenme yok..

Biz Mesut Özil gibi bir yetenek çıkarırız da bu karakteri zor.

Hep derdi ya Sergen Yalçın.. Koşsam Madrid'de oynarım diye.. Bak işte ona en çok benzeyen ve hatta ondan daha az yetenekli dahi diyebileceğiniz futbolcu Mesut'tur ve koşmadan Madrid'de oynuyor.

Demek ki sorun koşmak değilmiş..

5 yorum:

varol döken dedi ki...

bu pankartı hemen yanımızda da açtılar, stada girmeden önce... maçtan sonra olsa şöyle derdim onlara:

o statta anons yapan sunucuları, ondan ötesi türkiye'yi temsilen çıkmış sinem turaç'ı bile yuhalayacak kadar beyinsiz olan sizler mesut'u vatan haini ilan etseniz ne olur, etmeseniz ne olur!

ps: bu arada berlin'in telafisi artık istanbul'da:)

Sade dedi ki...

sergen bunu okusa "vay arkadaş bu bahaneyide kullanamayacagız artık" diye üzülür yeni bir bahane araştırmaya koyulurdu...

benden bu kadar dedi ki...

@sade

sergen bunu okumaz. uğraşmaz. okusa dahi umurunda olmaz :)

Unknown dedi ki...

dun aksam Real-Milan macini izliyorum, top Mesuta her gelisinde heyecanlaniyorum, kalbim daha hizli atiyor, hep iyi oynamasini istiyorum, golunu attiktan sonra ondan cok ben sevindim, seviyorum seni Mesut.

umutation! dedi ki...

şöyle bir şey de var:

http://www3.bobiler.org/upload/photographs/210714492m.jpg