13 Ocak 2012

" ..ağlatan gol "



" Senegal maçında bir gol attım. Bunda alışılmamış bir şey yoktu. Ama kafama takılan bir şey oldu. Top kaleciyi geçip ağlara takıldığında kaleci başladı hüngür hüngür ağlamaya. Duygusal olarak o denli etkilenmişti ki çalıştırıcısı onu sahadan çıkarmak zorunda kaldı.Dünya çapında bir kalecinin yıkım nedeni olduğumu düşünüyordum. Buna rağmen onun tepkisini biraz kantarın topuzunu fazla kaçırmak diye yorumlamıştım. Maçtan sonra soyunma odasında kalecinin yanına gidip bunun sadece bir oyun olduğunu söyleyerek onu yatıştırmaya çalıştım.Söylediğim lafların hiçbirini dinlemiyor gibiydi. Daha sonra adamın bu işe çok üzüldüğünü duydum. Meğer arkadaşlarıyla iddiaya girmiş. "Hıh! Pele kendisini iyi oyuncu mu sanıyor? Sizinle onun bana gol atamayacağı üzerine bahse girerim. Başka bir Santos oyuncusu olabilir ama Pele bana gol atamaz." demiş. O zaman onu teskin etmenin bir anlamı olmadığını anlatım...."

Hiç yorum yok: