6 Ocak 2008

Hitzfeld'in Koltugu



Kimileri araya Fatih Terim'i de sokuyor.. O kadar alman basinini okurum, ederim bir kez olsun "Fatih Terim" ismini duymadim. Neyse efendim bu Focus'un düzenledigi anketin sonucu. Toplamda 5561 insan katilmis, sonuc yukaridadir. Jurgen Klopp ismi gündemde. Cok iyi, sevimli ve kaliteli bir teknik adamdir. Arkadas gibidir futbolcularla, hepsi gol sonrasi kosarlar bu adama. Futbolculari oyle bir sever ki, takdir edersiniz.. Velakin Bayern gibi bir klupte ne yapar tamamen muamma. O baskiyi kaldirabilir mi ? Mainz degil ki orasi.. Ki Mainz su an ikinci Bundesligadadir. Iste insanlarin sempatisini kazanabilirsiniz amma velakin o koltuk daha cok Mourinho, Armin Veh gibi isimleri kabul eder.. Ki Mourinho benim adayim.. o da olmazsa eger Marco Van Basten uygun duruyor, digerlerini ikna etmek pek olasi degil. Matthaus önce teknik adamlik diplomasi alsin derim. Bosna'nin teklifini reddetmemesi gerekirdi diye dusunurum. Durum budur..

sonrasinda genel bir degerlendirme daha yapariz .. Benim adayim: Mourinho'dur. Bir sekilde ikna edilemezse Marco Van Basten.. onun ikna etmek gibi sorunu yok, sadece olasi "barca" macerasi engel olabilir ki sanmiyorum..

Hiç yorum yok: