9 Ocak 2008

de Araujo Raffael #2



Sevgili besiktaslilara önerim sudur benim. Raffael de araujo 4.5 milyon euro karsiligi Zurich'ten Hertha Berlin'e transfer olmustur. Holosko ile ayni zamanda ve aralarinda bir yas vardir. Ben bu genc yetenegi Zurich'e gelip ilki yilinda on kusur gol attigi zamandan beri takip ederim. Her ne kadar eski performansindan uzak olsa da gayet güzel bir oyuncu. Simdi 4.5 milyon euro da buna vermisler. Holosko'ya da yaklasik 8 milyon euro. Gerci 8 milyon euro vererek Raffael'in takim arkadasi ve gercekten yetenek olan Sikavü kardesimizi de transfer edebilirdiniz ama olsun, aradaki farki ic transfer piyasasinin dengesizligine verelim. Sezon sonu bir karsilastirma yapin, yönetimin ne kadar dogru/yanlis transfer yaptigina iyi kötü bir yaklasim sergileyebilirsiniz o zaman..

Raffael sonunda geldi Hertha Berlin'e, eski hocasinin hemen yanina. Gelir gelmez sorulan su soruya verdigi cevap da sikti hani..


"Hedefiniz nedir Burada ?

"Ben, daha önceleri de yaptigim gibi bana ödenen parayi gollerimle geri almak istiyorum, öncelikli hedefim budur".

4.5 milyon euro icin senede kac gol atip nasil bir performans göstermesi gerekir, bekleyip görecegiz..

Herzlich Wilkommen.!

Hiç yorum yok: