16 Ekim 2008

Anlamadim ? #1


Andreas Möller

"Milan ya da Madrid, önemli olan Italya olmasi"



Mehmet Scholl

"Ben güneye dogru ucacagim.. Belki Kanada ya da öyle bir yere"



Boris Becker

"Ben eger kaybetmez isem, karsidaki de hicbir zaman kazanamaz" (Hic düsünmemistik bunu böyle)


Otto Rehagel

"kolay toplari tutmak cok kolaydir, zor toplari tutmak ise zordur"

(Aristo'nun memleketinde is yapmaya dogru yönelmesinin temelinde felsefeye olan düskünlügü yatar sevgili Rehagel'in.)



Oliver Kahn


"Evdeki tek hayvan benim"



Franz Beckenbauer


"Bu Türkiyede bir Dünya Rekorudur.!"

Bunu Süleyman Seba'nin 14 yil boyunca Besiktas'ta baskan olarak kalmasi üzerine söylemistir efendim.



Lothar Matthäus

"Bir Lothar Matthäus bedenin onu ele gecirmesine asla izin vermez, bir loddar maddeyüs kendi kaderini kendisi belirler" (ay yumurtaya can veren yarabbüm)

"Bir oyuncunun doksan dakika boyunca -mac aninda- önündeki diger maca konsantre olup onu düsünmesi cok önemlidir"

To be Continued..

4 yorum:

pclion dedi ki...

Lothar Matthaus'un yorumu biraz Burhan Altıntop'u andırıyor sanki...

ti esti to dedi ki...

ah beckenbauer ah bir görsen bizde daha ne rekorlar tanımlanıyor senin haberin yok be iki gözüm. ama benim en çok hoşuma giden ekşi sözlükte gördüğüm fenerbahçe kırmak üzereyken tanımlananlar. bu başlığın almancası yayınlansa sen o zaman asıl rekorları görürsün ettiğin laftan pişman olursun.

Fuzzy Logic dedi ki...

Dortmund'dan Kehl'in bir demecini okumustum.

"Bu hafta teknik direktörümüz, seyircimiz ve bir de takimimiz icin oynayacagiz"

Teessüf ederim Sebastian, hani bana ?

Sencer Yücel dedi ki...

Boris Becker'ınki bence biraz bunun dışında bırakılabilir. Cümle yapısı olarak saçma görünse de Becker tarafından sarfediliş şekli belli. Ben kaybederim diyor kendisi, karşıdaki kazanmaz...

Ama güzel derleme olmuş, tebrikler...