12 Ekim 2008

Hopp, Ragnick ve Pocher.!




Pocher: Bir Benzinlik, Bir kilise ve Hoffenheim'a Hosgeldiniz.

Hopp: Hosgeldiginiz Sevgili Pocher.!

Pocher: Efendiler lütfen anlatin bu oyuncularu özellikle bu yerde/köyde oynatmaya nasil ikna ediyorsunuz ?

Ragnick: Öncelikle cok iyi bir antrenman sahamiz ve cok iyi bir stadimiz olacak. Her ikisi de bitmek üzere. Elbette bir bucuk yil önce her sey cok baskaydi. Edu ve Carlos Eduardo'ya ben Hoffenheim'da 1,5 milyon insanin yasadigindan bahsettim.

Pocher: Anlamadim ?

Ragnick: Ya ne söyleseydim ya ? Burasinin üc bin kisilik bir köy oldugumuzu mu ? Brezilyada bu kadarisi sadece bir apartmanda yasiyor. Edu Hoffenheima geldiginde buranin sadece ineklerden ve tarlalardan baska bir seyi olmayan köy oldugunu anladi fakat biz sözlesmemizi uzun süreli olmak kaydiyla coktan yapmistik bile.

Pocher: En azindan bugün biraz gercekci olun.

Ragnick: Oyuncular yasam standartini az cok tahmin edebiliyorlar ve kimse bana 1,5 milyon insan hani nerede yasiyor diye sormadi..

Hopp: Bu bölgenin metropollerinde toplam 2,4 milyon insan yasiyor ve biz kendimizi bu bölgenin takimi olarak hissediyoruz.

Ragnick: Avantajlarimiz da var.. Misal antrenmanlarda temiz hava solumak mümkün. Elbette ineklerin kokusu sizi rahatsiz etmedigi sürece..

Bild gazetesinden apartilmistir.. Aslinda daha uzun ama yeterlidir simdilik.

2 yorum:

ti esti to dedi ki...

helal olsun. açıkça söylemiş futbolcu nası kandırılır. bizimkiler daha eşini sevgilisinin ikna edemiyolar.

Alper Öcal dedi ki...

Müthiş :)

Serdar Bali kitap yazsa ah keşke. Campbell'ı Trabzon'a nasıl getirdiklerini filan bir anlatsa şöyle. Eminim daha bombadır...