31 Mayıs 2008

Buena Vista Social Club



"Chan Chan"

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk defa dinledim ve süper bir şarkı iyiki blog a eklemişsiniz. blog sayfanız aceto'dan sonra en iyi gözümde. tebrikler.

Borges dedi ki...

isimsiz efendi: Öncelikle yorumlarda takma,yalan da olsa bir isim yazarsaniz sevinirim efendim. Sonrasinda övgüler icin tesekkürler. Aceto, bu isin piri. Onun disindakileri bir bütün olarak ele alirsaniz, daha iyi bir bakis acisi elde edilebilir. Hollanda ligi/avruap ligleri icin ucan hollandali, bundesliga icin Borges, yerli mali yurdum mali Kale Arkasi gibi.. Bir bütünün parcalari olarak görüyorum. Gittikce buyuyen bir türkiye futbol bloglari alemi. Bu sekilde bakmak bana keyif veriyor isin dogrusu.. Aceto yaptigi isin güzelliginin disinda bu olusumu yaratan insan olarak da ayriliyor bu gruptan. Sonucta o da bir parcasi olsa da..

Müzigi begenmenize de ayriyetten sevindim.

ti esti to dedi ki...

evet gönderdiğim yorumda isim ya da nick yazmamışım şimdi oldu galiba. bundesligayı sizden takip etmek eğlenceli. euro 2008 ile ilgili değerlendirmelerinizi de beklemekteyiz.