20 Mayıs 2008

Aishwarya Rai




Hintli güzeli buymus iste.. En iyisi siklikla bahsedilen, filmlerde oynayan Aishwarya Rai.(ortadaki) Yakin zamanda nüfus olarak Cini dahi gececek kadar kalabalik bir ülke. Hindistan üzerine kabaca genelleme yaparsam anlayamadigim bir-iki sey sudur.

1- Bu ülkeden benim anladigim ölcüde neden güzel kadin cikmaz.? Aishwarya Rai dahi ahim sahim degil. Onlarca hintli arkadasim var, iyi, hos cocuklar da güzelini görebilmis degilim. Bir milyari gecti be nüfus..

2- Abi neden sarkilari hep ayni kadin söylüyor ? Milyar nüfus yahu.. Cesitlilik acisindan abartmalari gerekirken 30 yildir hep ayni kadina sarki söyletiyorlar.. Anlamis degilim. Kapali bir topluluk herhalde..

Bunun disinda kalender insanlardir.. severim hepsini.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Bihter
Hindistan ve Aishwarya Rai Bachchan ile ilgili yaptığınız yorumlar dikkatimi çekti bende birşeyler yazmak istedim. Hindistan üzerinde yaptığınız genellemede anlayamadığınız ilk maddede Aishwarya Rai dahi ahım şahım değil demişsiniz. Mutlaka biliyosunuzdur Aishwarya Rai Bachchan 1994 Dünya Güzelidir. Bununlada bitmiyor ayrıca 1999 Dünya Güzeli Yukta Mookhey, 2000 yılı Dünya Güzeli Priyanka Chopra ve 2000 yılı Kainat Güzeli Lara Dutta Hintlidir. Belki bilmediklerimde cabası :)
Gelelim anlayamadığınız ikinci maddeye :) neden şarkıları hep aynı kadın söylüyor demişsiniz.
evet şarkıların söyleniş tarzı aynı olabilir hatta sesler bibirinze çok benzeyebilir ama şarkıların hepsini aynı kişi söylemiyor elbette :D sizden birşey rica edeceğim lütfen bir kere deneyin sizde anlıycaksınız. Bayanlardan Alka Yagnik, Lata Mangeshkar, Shreya Ghoshal, Sunidhi Chauhan, baylardanda Udit Narayan (En sevdiğim :), Sonu Nigam, Kumar Sanu bu isimlerin birer şarkılarını dinleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Sevgi ve Saygılarımla,

Borges dedi ki...

Bihter: Güzellik konusu görecelidir. Aishwarya Rai'nin fanlari arasinda Julia Roberts da vardir, ne kadar güzel oldugundan bahsediyordu.. Ama ben cok begenemiyorum, keza digerlerini de.. Hep bir "aynilik" söz konusu burada da. Ten renklerinden kaynakli bir sorun sanirim, en azindan benim icin.. Bunun disinda söylediginiz isimlere bakacagim. Hint Müzigini de genelde begenemiyorum ama sadece farkli bir ses tonu, müzik yeterlidir benim icin. Seyrettigim bir filmde duyup begendigim A.r Rahman'in Mumbai Theme Tune da güzeldir kesinlikle.. Simdi dediginiz isimlere bir bakayim.