23 Mayıs 2008

Kim Ne Dedi ?



Maik Franz, Ismail Güldüren'in alman versiyonudur. En son Mario Gomez "Arschloch" filan demis, para cezasina carptirilmisti. Pisliktir saha icerisinde ve kendince bunun nedenleri de vardir.. Frankfurt'un bu yil cok formda olan oyuncusu Amanitidis'e gina getirmis ve söyle buyurmustur Yunan Pasasi:

"onun aklindan neler gectigini inanin bilemem ama cok fazla seyin gecemeyecegini söyleyebilirim."

Salak biraz bu demenin almancasidir..





Hamburg'lu Jarolim geliyor ve nedensiz bir sekilde cigiriyor Markus Schuler.. Sonrasinda aciklamasi sudur:

"Isin dogrusu birisinin bana dokunmasini ben sevmiyorum, gercekten.. istemiyorum birisi bana dokunsun"

Satranc oynasaydin abi sen.. Numara yaptim demiyor da..




Cottbus efendice ligde düstü.. Sammer'in fair play ve ligden düsme adina söyledigi sey sudur efendim.

"Efendi gibi ligden düsmektense igrenc olup ligde kalmayi tercih ederim".

Ezelden sevmedigim bir adam. Antrenör olarak.. oyuncu olarak muhtesemdi. Ballack Laneti ile genc yasinda Dortmund'u Bundesliga sampiyonu yapti, o gün bugündür parlayacak, süper hoca diye bekleniliyor, bence bes para etmez futbol oynatiyor..



Sport Bild'in Hamit ile yaptigi roportajda söyle bir soru soruldu. Schalke ile mac yaptiginiz zaman ikiz kardesiniz ile aranizda faulproblemi olursa ne olur ?

Hamit:

"Annem cok kizar sonra"



Kalip kalmayacagi cok tartisildi ve hala da tartisiliyor.. En son sözü de Hamburg taraftarlari söyledi.

"Sen git ama karin burada kalsin"



"Ben escinsel degilim"

Albert Streit, Thimothee Atouba'yi savunurken olusan bu görüntü sonrasi..

2 yorum:

Mustafa dedi ki...

Ntv'nin akşam verdiği habere göre Sammer'le iş imzaya kalmış...

Mehmet Çelik dedi ki...

Eriksson ciddi bir adaydı. Allahtan olmadı diye seviniyorduk ki Sammer olacak sanki. Sen begenmiyorsun ya ben de kıllandım simdi. Gelmesin diyorum ben de...