12 Haziran 2008

Macin Adami



Bana göre Volkan Demirel'dir.. Iki mactir muhtesem oynuyor, defansin aksine inanilmaz güven veren bir durusu ve performansi söz konusu. Mehmet Aurelio ile secim yapmakta zorlansam da cikan sonuc. Hamit Altintop da keza macin en kötüsü olarak ismini yazdirabilir. Ki bu ikili macin 83.dakikasinda birbirlerine dokunmuslardir. Yüzde yüz baski kurdugumuz zaman diliminde birbiri ardina pas hatasi yapan Hamit'in en sonunda bir yerlere carpmayarak bize dogru atak olarak döndügünde muhtesem refleksi/kurtarisi ile maci döndürmüstür Volkan..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Volkan zamanla bir kalecinin daha iyi bir kaleci olmak için geçirmesi gereken evreyi eğer bu hızla geçirirse umulmadık bir seviyeye gelebilir.Maçtan sonra isviçre medyasına da ayarı vermiştir. "kebap olan onlardı. herkese afiyet olsun".

Adsız dedi ki...

Ünlü türk düşünürü (!) ünlem Ercan Saatçi abimize göre de, Hamit bu maçın en iyi 3 oyuncusundan biri, ki Arda'ya o ilk 3'te yer açmamak için herhalde. Bu adamın Galatasaray kompleksi nasıl bir boyutta, ben inanamıyorum.

Borges dedi ki...

Ercan Saatci'nin o muthis macin uc adami geyigini görmüstüm. buraya da tasimistim da gereksiz gördüm sonrasinda..