24 Şubat 2008

Aci Devam Ediyor




Galatasaray'in kötü günleri. Daha kötüsü olabilir mi bilmiyorum. Hafta ici tur atlamasi beklenirken UEFA kupasinda rakibinden fark yemesi ve rakiplerinin ücünün puan kaybettigi bir haftada mutlak uc puan ile ayrilmasi gerekir iken lig sonuncusuna evinde yeniliyor.

Maca tuhaf bir dizilim ile basladi Feldkamp. Acikcasi anlamakta su satirlari yazar iken dahi zorlaniyorum. Servet-Song ikilisi ve arkasinda kaleci Orkun Usak üclüsünü bozmadi. Simdi sorun Ugur Ucar sakat ve bir sekilde o bölgeye birisini monte etmesi gerekir. Ben hazir Emre Güngör iyi oynamis iken Song'u oraya ceker Emre-Servet ile baslardim. Bir baska ihtimal da olasidir ki Emre'yi sag bek oynatabilirdi. Yanilmiyorsam Ankaragücünde de oynamistir. Velakin Barusso gibi birazdan deginecegim üzere muhtesem bir oyuncuyu tanimadigi bir bölgeye yerlestirip, yetmiyormus gibi daha da kötüsü Emre'den ön libero yapiyorsunuz. Dolayisla ilk yari boyunca takim kendisine gelemedi, tuhaflasti, her oyuncu kötüyüdü ve sorumlusu tamamen sahadaki dizilisleri. Bu birinci yarida oynanan tuhaf futbolun bana göre baslica sorumlusu.. --->

Hiç yorum yok: