3 Eylül 2008

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Closed derken, ebedi bir ayrilik degildir umarim bu?

Adsız dedi ki...

demek kapattın . çok sevindik.

Borges dedi ki...

ty: Simdilik kapali. (iki aydir kapaliydi da) hepsi bu. Ileride bakariz..

isimsiz: ;)

kapanisi, acilisi sevindirecek/üzecek kadar ciddiye alinacak yer degil yahu. ama saolasin takip edip iki kelam ediyorsun..

hoscakalin;)

birosh dedi ki...

nereden alacağız bu sezon bundesliga haberlerini?
tadı damağımızda kalan blog olmuştu burası...

bana ne ben blogumu isterim.

en kısa zamanda görüşmek üzere.

Adsız dedi ki...

yahu okuyorduk anlatmadiklarini okuyorduk aradaki mesafelerden dolayi konusamadiklarimizi okuyorduk sormadan cevap aliyorduk iyi oluyordu demek kapattin artik telefon edicez sorucaz...
neyse canin saolsun ama bil sevinilecek üzünülecek kadar güzel yerdi

Borges dedi ki...

:)

Yahu sen de biliyorsun buradaki isleri, gücleri.. ileride belki.

Adsız dedi ki...

En azindan sozlukte devam et, ordan takip ederiz..Ama buraya devam etme konusuna, mutlaka yine "bak". Bekliyoruz..

Adsız dedi ki...

hala bakıorum ara da sırada beklı yazmıssındır dıe ..

Borges dedi ki...

Bu blog en erken bir hafta en gec bir ay icerisinde islevsel halini alacaktir, futblog olarak..

o güne kadar simdilik hoscakalin..

musti336 dedi ki...

hocam şu bayern-werder maçını, mesut özil'i, thomas schaaf'ı, klinsmann'ı senden okumak isterdik..

Borges dedi ki...

Simdi olmasa da ileride bu maca ve hepsine deginiriz bir sekilde.. 10 gün diyorum sevgili musti336, ben de özledim cok yazmayi..

yakin zamanda görüsmek dilegiyle..

Arkhe dedi ki...

Devam etmek güzel karar, sevindim.

Adsız dedi ki...

reis dön artık özlettin kendini.

ti esti to dedi ki...

evet ya bundesliga haberleri borgesten sorulur diye reklam yaptık baba sürekli. yüzümüzü kara çıkarma. genç yetenekleri yıldızları bundesliganın okumak lazım değil mi? yazık deil mi millete. :)

Uprising dedi ki...

dööönnnn artıkkk....